Shoppen in Gent.

20170205034644Ik ga heel graag gaan shoppen in Gent. Vooral omdat ik dan met vrienden afspreek, om hun nog eens te zien na een tijd. Dan Praten we en gaan ietsje gaan eten en drinken. Gewoonweg een gezellige boel is het. Vandaag laat ik zo een beetje mijn shop dag zien in foto’s.

Featured image

Ik neem altijd een bus naar Gent zit dan steeds een uur op de bus en dan ga ik wat te voet tot ik in de stad ben.

Featured image

We hebben dan eerst iets gedronken(cola zero) en gegeten (broodje gerild met mozzarella en tomaatje) was maar middag.

Heb eerlijk gezegd niet echt naar kleren gezocht of zo. Maar eerder naar boeken die ik echt wel wou hebben.

Featured image

Ik had gezien op reclame dat der in de zeeman reclame was van kousen. Was 3paar koppen en de 4de paar was gratis.

Featured image

Deze vond ik zo kei mooi omdat der zo kant aan is.

Featured image

We zijn eerst naar een boekenwinkel gegaan maar daar hadden ze jammer genoeg die boek niet meer. Ik moest en zou die boek hebben. We zijn dan eind van de stad gegaan en daar hadden ze hem gelukkig wel nog. Was juist de laatste ook, had nog een geluk.

Featured image

Featured image

Featured image

Ik wou al een tijdje deze boeken en heb ze van een vriendin gekregen omdat ik van de maand verjaart. Vond ik super lief van haar.

Featured image

Deze moest ik zeker koppen want ik kreeg mijn foto’s niet meer op mijn laptop. En ik moest steeds foto’s treken met mijn gsm. Echt een slechte kwaliteit van foto’s is het, foto’s van fototoestel is beter.

Daarna zijn we nog iets gaan drinken en naar de pizza hut gegaan.

Featured image

Lekker Pepsi Max vind ik zo heerlijk.

Featured image

Vind ik zo lekker mozzarella broodjes.

Featured image

We heb een pizza L genomen omdat we hem gingen delen we hebben pizza BBQ kip genomen super lekker.

In de avond heb ik dan de bus genomen naar mijn ouders. Mijn man ging me daar komen hallen. Was vandaag een super geslaagd dagje die ik graag met jullie delen.

One thought on “Shoppen in Gent.

Geef een reactie

