Tuincenter.

 

20170208122834

We zijn vandaag eens naar de Tuincenter gegaan, want we konden toch buiten niks doen met dat weer.

Featured image

Featured image

Ik vind het steeds zo leuk als ik tussen die bloemen loop en bloemdecoratie.

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

 

Featured image

Featured image

Ik kan wel uren rond lopen in de woondecoratie vind ik zo mooi. Kan soms geen keuze maken wat ik zou koppen.

Featured image

Zou als je zie, was der ook al paasdecoratie.

Featured image

Ze hebben ook een grote deel kaarsen.

Wat heb ik gekocht in deze mooie winkel van intratuin.

Featured image

Meststof voor mijn Lavendel in de tuin.

Featured image

Die mooie bloemen hebben we vandaag gekocht, mijn man heeft het dan in een bak geplant.

Featured image

Ja zoals je zie, hou ik erg van paars en lavendel. Maar ik vond vooral die vaasjes leuk en zit der ook wat kant aan dat ik super mooi aan vind.

Featured image

Deze twee kandelaartjes heeft mijn man gekozen, hij vond dat heel erg mooi.

Featured image

Vond ik zo erg mooi, en vond dat mijn ander eens aan vervanging toe was.

Featured image

Vond ik erg mooi, je kan der dan zo een bloempje der in zetten.

Featured image

Featured image

Mooi kandelaartjes vind ik hee erg mooi.

Featured image

Zo sta het op mijn tv kast. Ik zelf vind het geslaagd.

Featured image

Zo ziet der nu uit .

Geef een reactie

