Mijn Outfit van gisteren.

20170209055153We waren gisteren avond uit genodigd voor mijn broer zijn verjaardagsfeest. Vandaag laat ik jullie zien wat voor outfit ik aan had.

Featured image

Featured image

Ik vind de jurk echt heerlijk. Ik kan der eigenlijk niet meer zonder. Je kan het op verschillende gelegenheid dragen. Ik draag dan ook steeds een vestje der boven op. Nu dat het nog wat koud is heb ik mijn laarzen aan gedaan.

Featured image

Mijn haar die stijl ik meestal, als ik ergens naar toe ga.

Featured image

Zo zag mijn haar der uit na het stijlen, veel beter dan die golven der in.

Featured image

Hier heb ik twee diadeem’ s gebruikt, dat zeker mijn haar goed op zijn plaats blijft.

Featured image

Ik heb blauwe nagellak gebruikt, omdat mijn jurk blauw was. Het past dan wat der bij.

Featured image

Featured image

zo zag het der uit, ik heb dan zo een zwart grijs bloemetje gebruikt.

Featured image

Ik heb van de oogschaduw de eerste 2 kleuren gebruikt. En zwarte oogpotlood en een licht roze lippenstift. Ik heb geen mascara gebruikt.

5 thoughts on “Mijn Outfit van gisteren.

Geef een reactie

