capture9-9-2017_93330_PMVandaag laat ik jullie kennis maken met Triple badcakeje van  ISABELLE LAURIER. Ik zelf heb de drie soorten badcakjes en ik vind de geur echt heerlijk.

Deze handgemaakte muffins bevatten galaam- en cacaoboter die uw huid zijdezacht maken. Voor onze badcake mengden we deze boters met pure essentiële olieën die uw gemoed opkrikken. Ze geven ons de energie boost die ons lichaam nodig heeft na een vermoeiende dag.

Featured image

De geur is Melk & Honing en ik vind het een heerlijke geur.

Voor een heerlijk crème bad met etherische oliën en cacaoboter

Gewicht: 120 gr.

Featured image

De badcakeje, vind ik super romantisch door zijn  Hartjes die der op zijn. Je kan dan met je geliefde samen in bad gaan.

Voor een heerlijk crème bad met etherische oliën en cacaoboter

Gewicht: 120 gr

Featured image

De eerlijke geur van Lavendel vind ik zo heerlijk.

Voor een heerlijk crème bad met etherische oliën en cacaoboter

Gewicht: 120 gr

4 gedachtes over “Triple badcakeje.

Geef een reactie

