20170214121454

Vandaag stel ik jullie voor aan een heerlijke Crème Douche Van Le Petit Olivier.

Featured image

Ik heb voor het crème Douche gekozen met een heerlijke geur van Jasmijn & zwarte bes geur genomen. Ik moet wel zeggen dat je meer de geur van Jasmijn is.

Featured image

Ik vind de dop zeer mooi zeker met de logo der op.  En ga ook heel goed open en dicht.

Featured image

Zo als je zie is het eigenlijk een frans  product. En sta eigenlijk niet echt veel Vlaams op geschreven op de achterkant. Dat ik heel jammer vind.

Featured image

Ik vind het echt een zeer mooi product en ook de zij kant sta mooi de logo op.

Featured image

Ik vind het gewoon een zalig product en als je gewassen bent voelt je huid echt zalig zacht aan.

Je kan ook deze heerlijke producten kopen via online.

http://www.lepetitolivier.fr/

Een gedachte over “Le Letit Olivier

Geef een reactie

