Park wandeling en Outfit.

 

20170214084648Vandaag was het een heerlijke dag om eens in het park een wandeling te maken met mijn zoontje lief en mijn man. We zijn eigenlijk niet zo ver gereden want in het dorp waar ik woon heb je daar een super mooi park liggen. Ik heb dan ook mijn fototoestel mee genomen en mooie foto’s van de natuur getrokken.Featured image

Mijn outfit van vandaag is een rode broek met een T-shirt met roze print op en een zwart jasje. En zwarte schoentjes met een hakje. In mijn haar had ik een diadeem met een strikje in.

Featured image

Featured image

Ik heb super mooie foto’s getrokken en ik wil die dan ook heel graag met jullie delen. Hope beval het jullie de foto’s.

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Een maal we thuis waren heeft mijn man heerlijke pannenkoeken gemaakt met lekkere aardbijen.

Featured image

En het was heerlijk 😉

Nadien ben ik dan heerlijk in bad gegaan met een goeie boek en douche crème en goeie muziek. Gewoonweg relaxen.

Featured image

3 thoughts on “Park wandeling en Outfit.

Geef een reactie

