Warme dag.

 

20170214084648Vandaag was het zo een stralende dag, dat we eens besloten hebt dat we eens een wandeling gingen maken. Ik genoot gewoon om met mijn gezin te zijn.

Mijn outfit voor vandaag is een rokje en topje en vestje en zwarte schoentjes met een hakje.

Featured image

Ik heb weer paar foto’s voor jullie van onze mooie wandeling van vandaag.

Featured image

Vind ik zo mooi zwarte zwanen.

Featured image

Hier met hun kuikentjes.

Featured image

Mooie geitjes.

Featured image

Featured image

Zo een mooie vogeltje.

Featured image

Als afsluiter is mijn zoontje die in de Fontijn aan het spelen is. Na dien heb ik mijn jasje  gegeven en gelukkig stonden we niet ver en was het echt warm weer.

5 thoughts on “Warme dag.

Geef een reactie

