Life is a Song | TAG

 

TextPicture20170717_0806Van de week had ik bij twee leuke meiden Morgaine’s Passions & Insoon een heel leuke blog gelezen van Life is a Song. Ik vond deze zo leuk dat ik hem ook eens ben begingen in vullen ben. Zo hebben jullie ook zo een ideetje wat voor muziek ik graag hoor.

Wie is je favoriete artiest?

Ik ben al heel grote fan van mariah carey  haar muziek vind ik zo geweldig.  Ik vind ook Rihanna ook super goed. Kan wel uren luisteren naar haar muziek. Ik vind lady antebellum  ook super goeie muziek, ik heb eigenlijk deze groep leren kennen door mijn jeugdvriend.  Ik vind little mix  ook super goeie meiden groep. Ik heb die eigenlijk leren kennen door rond te snuffelen op you tube.  Ik vind  Nicole Scherzinger ook een super goeie muziek. En als afsluiter vind ik enrique iglesias  echt een goei zanger die muziek heb ik eigelijk leren kennen via een videoclip op TMF op een sportschool.

Zing je onder de douche?

Hihih deze vind ik nu echt leuk. Ik zing altijd onder de Douche en is niet om aan te horen. Mijn man zeg soms de valse kat hihi want ja eerlijk gezegd is het wel waar is echt vals 🙂 .

Wat was de eerste cd in je bezit?

Mijn eerste CD was van britney spears vond ik heel goeie muziek in die tijd. Nu heeft ze ook wel nog goeie nummers. Maar niet om te zeggen dat ik de CD der zal koppen of downloaden voor de Ipod.

Als er nog geen internet bestond (spotify, downloaden, etc.) welke cd zou je dan kopen?

Dat is echt een moeilijke, Ik zou dan een CD koppen met een beetje verschillende muziek op. Zo heb je nooit iets verkeerds gekocht en zo leer je ook andere muziek kennen.

 Welke artiest of welk nummer is een ‘guilty pleasure’ van jou? (wel eerlijk zijn hè!)

Ik luister graag naar film muziek. Vind ik wel soms super mooi. Zeker de muziek van Twilight vind ik wel heel erg goed in de film. Ik hoor super de muziek van 50 shades of grey is echt heel goeie muziek in die film.

Welke artiest(en) heb je live gezien?

Mijn eerste Live optreden die ik gezien heb is bon jovi vind ik zo goeie muziek. Vooral omdat paar van mijn broers en zussen die ook kei goed vinden. Mijn andere optreden die ik ooit heb gezien is Clouseau.Was een geschenkje van mijn broer na mijn opratie. Vond ik zo lief van hem. Heb me echt goed geamuzeerd die dag.

Van wat voor muziek of welk nummer word je emotioneel?

Ik word eigenlijk emotioneel van het nummer Un-Break My Heart van Toni Braxton. Vind die videoclip heel erg emotioneel. Ik word eigenlijk ook emotioneel van het nummer Hello World van Lady Antebellum is echt zo een mooie nummer.

Aan welk nummer heb je een speciale herinnering? Welke herinnering brengt dit nummer bij je naar boven als je het luistert?

O, deze is heel gemakkelijk voor mij. En het nummer is I Belong To You van Eros Ramazzotti, Anastacia   Dat nummer betekend veel voor mij. Is de openingsdans van mijn trouw. Brengt veel herinneringen na boven van deze mooie dag. Ik vind deze nummer ook zo mooi A Thousand Years van Christina Perri. Dat nummer zal ik altijd herinneringen als mijn boer me weg geeft in de kerk dat ik met hem naar mijn man toe stap.

Zo dat was mijn Life is a Song tag. Hoppe vond je hem leuk.

9 thoughts on “Life is a Song | TAG

  1. Gerda Esser schreef:

    Sorry dat ik nu pas reageer , ik kwam net op mijn blog
    en zag dat je een reactie geplaats had , die moest ik nog toelaten
    Bedankt voor het berichtje op mijn blog
    Leuk logje om te lezen
    Ik wens jou nog een hele fijne Zondag

    Liefs Gerda

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

