Shoppen in Gent.

20170205034644Vandaag en ik nog eens naar Gent gegaan. Had daar af gesproken met een vriendin omdat het zo een zalig weertje was. Feitelijk moest ik niet veel hebben in Gent. Ik heb vooral producten gekocht in de Kruidvat. Vandaag laat ik jullie dan ook mijn inkopen zien.

Featured image

Elastiekjes voor in mijn haar. Had der geen meer, dus heb ik er mij wat bij gekocht.

Featured image

Vind ik dus een heel goed scheermesjes van Venus. En je kreeg der 2 gratis bij.

Featured image

Ik heb inderdaad nog wat scheermesjes bij gekocht. Maar deze gebruik ik super graag en je had der dan ook 5 mesjes gratis.

Featured image

En natuurlijk hoor er dan ook scheerschuim bij. Deze gebruik ik dan ook heel veel. En hij was dan toch op en ik heb die dan maar ook bij gekocht.Featured image

Ik heb dan ook Stay Alle day van Essence gekocht.

Featured image

Een nieuw borsteltje gekocht voor mijn oogschaduw aan te brengen. Want mijn eerste borsteltje is door twee gebroken. Het borsteltje is van Essence.

Featured image

Heb Gel nail polish gekocht. Van links naar rechts; 40.Play with my mint, 38.Love is in the air, 34. Candy love.

Featured image

Mijn nail polish gekocht, ik vind deze dan ook heel erg goed. Uw nagellak ga der gemakkelijk mee af.

Featured image

Ik heb ook nog mondspoeling gekocht van Oral-B. Gebruik ik steeds twee keer per dag na het tanden poetsen.

Ik heb ook nog bij Yves Rocher wat gekocht.

Featured image

Ik heb daar Doucht crème gekocht.

En bij Media Markt heb ik ook nog wat gekocht.

Featured image

Ik heb deze Puro Uniband  gekocht. Omdat ik binnen kort weer ga hartlopen. En lijk me handig om dan mijn Ipod in te doen.

Featured image

Ik heb deze twee kaarten van 15 euro gekocht. Voor lijn muziek van ITunes op te zetten.

Hier komt der nog een blog bericht over van de week.

Geef een reactie

