Dream kamer.

20170115095407Een kamer doet echt iets aan om gezellig s’ morgens waker te worden.

Mijn gezin en ik moesten gisteren avond, naar mijn zus gaan om op haar dochtertjes te passen. Daarmee bleven we daar slapen. We waren super blij dat we de mooi kamer keer die ze nog maar paar maand geleden hebben renoveert. Tis echt zo een mooie kamertje, zeker om s’ morgens wakker te worden.  Ik heb een zoontje van 5jaar en elke dag is hij echt vroeg wakker, en dan komt hij ons wakker maken. Vandaag hebben we eindelijk eens kunnen door slapen. En heeft mijn zus op hem gelet in de morgen. We hebben ook heerlijk ontbijt gekregen. We werden in de watten geslecht bij mijn zus.

Featured image

Featured image

Featured image

Ziet der gezellig uit e, of niet?

4 thoughts on “Dream kamer.

Geef een reactie

