TextPicture20170909_1041Ik hou enorm heel veel van muziek… En ik zet dan ook veel muziek op mijne Ipod. Vandaag laat ik jullie dan ook kenis maken met welk muziek ik nu van hou…
Ik heb weer super mooie muziek der op gezet op mijn Ipod, die ik heel graag hoor. Ik ga jullie laten zien welke muziek ik heel graag hoor.

Mariah Carey – Faded

 Ellie Goulding- Atlantis

  Beyonce – Haunted

Songtekst:

 Mariah Carey – Beautiful

Songtekst

Wiz Khalifa – see you again

Songtekst

 Ellie Goulding – Figure 8

Songtekst

Mariah Carey – You ‘re mine

Songtekst

Skylar Grey – I will return

Songtekst

Ellie Goulding – Burn

Songtekst

Mariah Carey – You don’t know what to do

Songtekst

Danny Elfman – Ana and christian

Jason Derulo – “Want To Want Me

Songtekst

Mariah Carey – One more try

Songtekst

 Ellie Goulding – my blood

Songtekst

Lady antebellum- she is

Ariana Grande, The Weeknd- Love Me Harder

Songtekst

Ed Sheeran – Thinking Out Loud

Songtekst

Wildest Dreams- Madilyn Bailey

Songtekst

Plumb – Don’t Deserve You

Slongtekst

Beneath Your Beautiful – Labrinth feat. Emeli Sandé Acoustic

Songtekst

Birdy — Not About Angels

Songtekst

Ben Cocks – So Cold

Songtekst

Plumb “Cut”

Songtekst

Rihanna – Rude Boy

Songtekst

Lady Antebellum Down South

Dat was het dan, hoppe heb je van de muziek videoclips genoten.

6 gedachtes over “iTunes.

Geef een reactie

