Tuincenter.

20170214073653

Vandaag was het een feestdag en we gingen eens als een gezinnetje naar een tuincenter. We zijn daarmee eens naar een andere tuincenter eurotuin  gegaan, dat we gewoon zijn. Vandaag ga ik eens vertellen wat ik der van vind.

Featured image

Featured image

Ze hebben echt veel kaarsen, zelf geur kaarsen 🙂

Featured image

Deze vond ik wel echt mooie die uiltjes en die Pinguïns . In dat ene kan je zelf een theelichtje zetten.

Featured image

Ze hebben van die heerlijke snoepjes, in zo mooie potjes.

Featured image

Featured image

Ze verkopen ook van deze heerlijke body crèmes en hand zeep.

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Ze hebben wel mooi huis decoratie.

Featured image

Die bollontjes in het glas vind ik zo mooi. Vraag me wel af hoe ze het eigenlijk zo naar boven krijg, denk dat het met ijzerdraad is af zo. Heb der eigenlijk niet echt op gelet.

Featured image

Featured image

Featured image

Zeg nu zelf eens wie houd der niet van honden en katten.

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Deze mooie potjes met cactussen zijn echt zo schattig.

Featured image

Deze is ook super mooi, zeker omdat der juweeltjes aan hangt.

Featured image

Deze schaapjes vind ik ook zo schattig.

Featured image

Featured image

Deze stond in de ingang als decoratie echt super mooi.

Mijn positief reactie over deze tuincenter:

Je hebt echt veel keuze in planten en bloemen. Als je echt iets van decoratie wil dan kan je het daar vinden zelf voor de kinderen. Je heb daar dieren zelf spinnen en slangen en vissen en knaag dieren. Je hebt de ook mega veel keuzen van kaarsen. En je kan der zelf eten en drinken voor een kleine prijsje.

Mijn negatief over deze tuincenter:

Ik vind het echt niet ordelijk, je moet soms karen weg doen omdat je der niet door kan. de gangen zijn veel te klein. Vind dat alles niet sta lijk het zou moeten en  ik vind het aan de dure kant voor wat het is.

One thought on “Tuincenter.

Geef een reactie

