Mijn outfit.

20170209055153Vandaag laat ik eens mijn outfit zien die ik vandaag aan had.

Featured image

Hier heb ik een mooi bloes met bloemen prent, een gekleed zwarte broek.

In de avond waren we uitgenodigd  om naar een eerste communie te gaan van een neefje van ons.  Ik heb dan een andere outfit aan gedaan. Ik was eerlijk gezegd aan het twijfelen wat ik aan zou doen. Maar ik heb dan maar voor deze outfit gekozen.

Featured image

Een kleedje en een oranje versje en mijn laarzen.

2 thoughts on “Mijn outfit.

Geef een reactie

