Naar een woonwinkel.

20170215011731Ik en mijn man zijn vandaag eens naar de Ikea in Gent gegaan. Ik loop daar eens graag door, zeker omdat je heel veel ideeën kan op doen daar. Maar we waren daar omdat we onze zoontje zijn kamer aan het inrichten zijn. En ik wou zo van die opberg bakken hebben dat het op zijn kamer ruimer is.

Ik ga dan eens mijn inkopen laten zien aan jullie.

Featured image

Dat zijn die bakken die we voor zijn kamer hebben gekocht.

Featured image

Deze lichtjes beertje heb ik ook gekocht voor zoontje, omdat hij bang is in het donker.

Featured image

Deze kon ik echt niet laten liggen, vind ik zo mooie. Ik hou van vlinders en landelijke stijl en deze heeft het alle bij.

Featured image

Deze vond ik ook mooi, zeker omdat die vleugeltjes van de vlinder echt mooi uit komen.

Featured image

We hadden al lang een uurwerk nodig en we zochten echt een dat in ons huis paste. en deze is het gewoon helemaal.

Featured image

Van deze hebben we 2 van gekocht. Voor in de tuin.

Featured image

Ik ben verzot op geurkaarsen. ik heb deze mooie snoepjes geur kaarsen gekocht.

Featured image

Heerlijke aardbei geur kaarsen.

Featured image

Heerlijke appel geur kaars.

Featured image

Heerlijke vanille geur kaarsen.

Zijn jullie ook al eens naar Ikea gegaan, en wat vinden jullie daar zo fijn aan deze winkel?

One thought on “Naar een woonwinkel.

  1. GrietDC schreef:

    De kaarsen heb ik ook, in het groen wel allemaal. Het nachtlampje hebben wij ook voor de kleine. (Is ondertussen al een keer vervangen want het eerste was kapot na een half jaar. End e speelgoedkast hebben we ook, echt een superhandig ding!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

