TextPicture20170909_1145

Vandaag ga ik jullie eens vertellen wat ik de af gelopen week zo al heb gedaan. Waardoor ik zo weinig heb geblog.

10 Mei

Vandaag was het moment dat het Moederdag was. We waren bij mijn zus gaan slapen omdat we de dag der voor naar een eetfestijn waren geweest bij hun. En het was al aan de late kant dat we daar blijven slapen zijn. Jammer genoeg was mijn zoontje zijn geschenkje vergeten die hij op school had gemaakt… In de middag zijn we naar de tuincenter geweest en daar heb ik nog wat buiten planten gekregen en een mooie Fontijn. Echt super lief van mijn man.

21-05-15 - 1

11 Mei

We hebben een dagje plopsaland gedaan met mijn kleine ventje. Ook eigenlijk nog voor Moederdag en om toch eens al een gezinnetje weg te gaan. Gelukkig is mijn zoontje nog niet schoolplichtig. We hebben der echt van genoten.  En het mooie weer was ook van de partij.

21-05-15 - 2

12 Mei

Vandaag zijn we in de avond gaan zwemmen met de Meter van mijn zoontje. Was nog iets dat hij te goed had voor paarse van zijn meter. We zijn zo naar een tropische zwembad geweest.. Was echt zalig in het zwembad en we hebben daar ook heerlijke frietjes gegeten. Mijn zoontje was in de wolken. Jammer genoeg geen foto’s van.

13 Mei

Vandaag is het dan woensdag. Vandaag hebben we eigenlijk niet veel gedaan. Ik ben eigenlijk voor de tv in de middag in slaap gevallen en mijn zoontje blijkbaar ook. Maar het heeft me wel deugt gedaan om beetje te slapen na die vroege dagen van der voor. Zo als je leest was het dan een luie dag op de bank 🙂

21-05-15 - 3

14 Mei

Vandaag is het een feestdag. En ook nog eens slecht weer buiten. Ik ben dan maar begonnen met mijn huishouden. Moet ook gebeuren.

15 Mei

Vandaag zijn we bedongen aan mijn zoontje zijn kamer. Eindelijk heb ik het af gekregen en is het echt een boy’s kamer. Heb dan ook veel gevonden in Ikea, wist niet dat je zo veel kon vinden voor een kinderkamer. Ben echt fier op me zelf. Mijn zoontje was in de wolken en heb een dikke knuffel en zoen gekregen. Vond ik echt zo lief van hem.

21-05-15 - 5

17 Mei

Niet echt veel gedaan, was namelijk met zoontje alleen thuis. Mijn man moest gaan werken zo 12uur. Dus zaten we alleen, we hebben wat tv gezien en spelletjes gespeeld. En toen mijn man thuis kwam heeft hij heerlijk gekookt voor ons, vond ik zo lief van hem.

21-05-15 - 4

Zo dat was mijn week. Hoe zag jullie week der uit?

4 gedachtes over “Week overzicht #1.

Geef een reactie

