Week overzicht #2.

 

20170214085404

Vroeg je altijd al af hoe mijn week overzicht was. Awel vandaag neem ik jullie mee in mijn leven….

23 Mei

Vandaag heb ik eindelijk de keuze gemaakt dat ik al het baby grief van mijn zoontje weg ging geven aan mijn beste vriendin. Ze was echt in de wolken dat ze zo veel baby grief had gekregen tot aan speelgoed toe. Der na vroeg haar vriend of ik Meter wou worden van hun kindje. Ik zij natuurlijk ja, ik was in de wolken. Zo blij ben ik, en het word ook een jongetje voor hun.

24 Mei

Vandaag was het weer eens een zalige warme dag. We zijn dan maar eens naar een park geweest om zoontje te laten spelen op de speeltuin.  Hij was super blij, we zijn dan naar de bloementuin geweest en dan naar de boerderij. Zoontje vond het super leuk.

Featured image

25 Mei

Naast mij hebben ze een huis gekocht en nu zijn ze der in aan het werken en je hoor dat heel goed bij me. We hebben al twee dagen moeten vluchten van het lawaai. En ik begrijp niet dat mensen geen respect hebben voor hun buren. Want normaal word der niet gewerkt op een feestdag of zondag. Gelukkig hebben ze goeie buren die gewoon op de vlucht slaan.

Dus we hebben der een dagje zee van gemaakt. Ik vond het zo zalig om nog eens met mijn gezinnetje samen te zijn. We hebben daar lekker gegeten.  En gezellig gewandeld en mijn man en zoontje hebben op het strand gewoon zalig gevoetbald. Was in een woord een super leuke dag.

Featured image

26 Mei

Vandaag was het weer eens werk dag.

27 Mei

vandaag is het een beetje een strijkdagje, gelukkig is het niet veel. en in de avond heb ik zalig tv zitten kijken op mijn eentje is ook eens leuk.

20150527083637

 

Hoe was u weekje ??

Geef een reactie

