shoppen in Gent.

20170205034644Vandaag naar de stad geweest met een vriendin. het was echt super warm en dan nog eens de verkeerde schoenen aan dat der onder mijn zool blaren zaten, en branden dat het deed.

Outfit 1.

Featured imageIk ben dol op kant, vind het echt leuk dat het op de rug meer kant is dan aan de voorkant.

Featured imageDeze rok vind ik heel mooi, vooral met de bloemenprint. En natuurlijk aan de onderkant weer kant. Gewoonweg super.

 

Outfit 2.

Featured image        Is een kleedje het zelfde print van het rokje. Hier is aan de boven kant ook print.

 

Outfit 3.

Featured image     Het bloesje vind ik heel erg leuk, vooral dat roze vind ik erg leuk.

Featured imageMooi blauw rokje met plooien.

 

Outfit 4.

Featured imageEen topje met bloemen print en het rokje was dat hier boven.

Featured imageIk hou super veel van sjaaltjes.

Featured image

Deze ballerina’s heb ik gekocht en direct aan gedaan omdat ik super pijnlijke voeten had.

Ik zit beetje vast, wat vinden jullie het mooiste dat ik kan aan doen voor een doopfeest?

5 thoughts on “shoppen in Gent.

Geef een reactie

