20170108084914Twee weken geleden heb ik weer een iTunes kaartje gekocht. Daarmee ga ik jullie dan ook mijn muziek lijstje tonen die ik samen heb gesteld op mijn iPod.

1) Deze nummer moest ik zeker hebben. Want met trots dat hij op nummer 4 is gekomen in Eurovision. Hij heeft dat heel goed gedaan  Loïc Nottet – Rhythm Inside.

2) Jessie Ware – Say You Love Me

3) Måns Zelmerlöw – Stir It Up

4) Emma Bale – Run

5) Charice – One Day

6) Deze nummer wou ik super graag hebben. måns zelmerlöw heroes

7) Zara Larsson – Uncover

8) Sia – Chandelier

9) Måns Zelmerlöw – Kingdom In The Sky

10) Charice – Lighthouse

11) xerxes geen twijfel

12) mans zelmerlow the core of you

2 gedachtes over “iTunes.

Geef een reactie

