Featured image

Ik vond deze in een tijdschrift en ik vond het zo leuk dat ik het met jullie wou delen.

Ze zeggen dat moeders het altijd beste weten. En hoewel je vroeger met je ogen rolde bij mama’s goedbedoelde raad. Weet je nu dat die sjaal echt wel nodig is als het frisser is. Daarom zetten wij de beste beautytips van de mama’s van  Hollywoods A- listers voor jou op een rij.

Kristen Bell (34)

‘Eén ding dat mijn mama altijd zei, is dat je jong moet starten met een goed huidverzorgingsregime. Ze zorgde ervoor dat ik vanaf mijn 18de de juiste dagcrème gebruikte, zodat  ik m’n huid preventief kon beschermen tegen verouderingsverschijnselen. Ik denk dat het gewerkt heeft!

Pro Active Light Crème Louis Widmer 24.30 euro in de Apotheek

Jessica Biel (33)

‘Het beste advies dat ik ooit kreeg kwam niet van mijn mama, maar van de moeder van een Franse vriendin. Die waste haar gezicht elke dag, maar enkel met Dave- zeep en water. Ze heeft de meeste fantastische huid, dus toen ik dat te weten kwam, dacht ik: doe ik dit nu al mijn hele leven verkeerd? Ik koop al deze mooie en fantastische producten, maar het enige wat ik nodig heb is Dave- zeep?’

Kim Cattrall (58)

‘Mijn  mama leerde me om een hoed te dragen om mezelf te beschermen tegen de schadelijke stralen van de zon. Dat advies is me altijd bijgebleven en ondertussen heb ik een collectie van allerhande hoeden die ik met plezier draag.

Khloé Kardashian (30)

‘Kris leerde me het allerbelangrijkste schoonheidsgeheim: reinigen en zonnecrème. Terwijl mijn mama vroeger zelf ging bakken in de zon met babyolie, beseft ze nu hoe belangrijk bescherming is en dwingt ze mij en m’n zussen om ons helemaal in te smeren met een hoge factor. Dat en je huid goed reinigen voor je gaat slapenzijn haar belangrijkste tips.

Sun Protection Milk Spray Rituals 18euro.

Nicole Scherzinger (36)

‘Mijn mama was zo grappig! Ze dwong me om mijn haar te wassen met azijn, rauwe eieren en Mayonaise. Een beetje raar misschien, maar ik denk wel dat het geholpen heeft, want ik heb nog steeds een volle haardos.

Whitney Port (30)

‘ik was nog een teenager toen ik oog crème begon te smeren. Ik kan dus enkel en alleen mijn mama bedanken om ervoor te zorgen dat ik geen lijntjes rond mijn ogen heb.

Advanced Genifaque Yeux Light- Pearl Lancome 64 euro in de parfumerie.

Miranda Kerr (32)

‘Mijn mama had één simpele en voor de hand liggende raad voor me. Lach zo veel als je kan. Het is een simpel trucje dat je volledige gedrag en gelaat kan veranderen. Dus: smile!

Scarlett Johansson (30)

‘Toen ik jong  was, zei mijn mama altijd :’Drink veel water, slaap voldoende en rook niet.’ Ik volg nu een deel van die regels. Mijn mama droeg ook veel make-up, ze was erg glamoureus. Ik zat dan aan haar make-uptafel en testte alles uit. ik weet dat veel mama’s het niet leuk vinden als hun dochters veel make-up dragen, maar de mijne moedigde me aan. Ze nam me ook mee als ze make-up ging kopen. Over dit onderwerp leerde ik het meeste rechtstreeks van haar.’

January Jones (37)

‘Epileer je wenkbrauwen niet! Daar hamerde mijn mama altijd op. Ze leerde me dat je er met een sterke, volle wenkbrauw jonger en frisser uitziet.’

Eyebrow Liner By Terry 26 euro in de parfumerie

Geef een reactie

