Zomer vaas + zomer huisje.

Featured image

Ik had jaren geleden een mooie huisje voor kaarsen gekregen van mijn man. Maar mijn bedoeling met dat huisje was voor iets heel anders. Ik ben namelijk verzot op decoratie in mijn huis. En ik werk met de seizoenen en feestdagen lijk kerst, Valentijn en passen.

Als ik dan ergens ben kijk ik steeds naar goedkope decoratie die ik kan gebruiken voor mijn huisje en vaas. En vaas vind ik ook steeds leuk om decoratie in te zetten.

Hier toon ik jullie wat ik deze seizoen heb gebruikt.

zomer vaas.

Featured image

Het is thema de zomer maar ook een deel dat ik op mijn trouwdag heb gebruikt. Want het heeft de betekenis voor mij en mijn man, omdat we volgende maand al 3jaar getrouwd zijn dan.

Featured image

Ik heb hier voor een vaas gebruikt.

Featured image

Hier heb ik mijn trouw sluier gebruikt. Ik vind het leuk dat hij toch nog van pas komt.

Featured image

Een takje verlichte bloemetjes.

Featured image

Hier een vlindertjes dat aan het hartje hangt. We hebben dat ook gebruikt op de trouw.

Featured image

Vala zo ziet de vaas der uit.

Zomer huisje.

Featured image

Het thema is eigenlijk vlinders, ik ben helemaal gek van vlinders.

Featured image

Hier mijn mooi huisje. Je kan eigenlijk met alle kaars huisjes werken.

Featured image

Hier heb ik eigenlijk zo een slinger met vlindertjes rond dat hartje gedaan. Dan krijg je zo iets moois.

Featured image

Een grasmatje met bloempjes.

Featured image

Mooie vlindertjes en libellen.

Featured image

Zo ziet het der uit.

4 thoughts on “Zomer vaas + zomer huisje.

Geef een reactie

