20170205034644

Gisteren heerlijk gaan shoppen met een vriendin. We hebben eerst iets gaan drinken en ik zelf heb nog een kleine spaghetti genomen omdat ik maar net van mijn werk kwam. Onder tussen waren ze bezig met alles op te zetten voor de Gentse feesten. Maar het stoorde me niet omdat ik enkel wou shoppen gisteren.

Hier laat ik jullie mijn aankopen zien.

Featured image

Vond ik erg mooi deze outfit is van c&a.

Featured image

Geprinte losse broek.

Featured image

Een zeer mooi bloes.Featured image

Geprinte bloes.

Featured image

De achterkant vind ik super leuk.

Featured image

Ik vond deze pyjama schortjes zo leuk.

Featured image

Ik heb der mij 4 aan gekocht. Was twee voor 5euro van dat echt niet duur.

Featured image

Bij Lola & Liza heb ik deze mooie bloes gekocht. Ik ben namelijk echt verslaaft aan vlinders.

Featured image

Deze vond ik ook heel mooi.

Featured image

Geprinte losse broek.

Featured image

Een mooi vlinder vestje.

Featured image

Featured image

In Lola & Liza heb ik daar twee mooie armbadjes gekocht. En het zat in dat mooi tasje.

Featured image

Vond ik zo mooi, zit heel erg goed.

Featured image

Deze mooie armbandje vond ik super mooi.

Ik ben heel te vrede van mijn inkopen. Zelf mijn man vind voor de eerste keer mijn kleren mooi omdat der meer kleuren in zit dan donkere kleuren die ik veel koop.

4 gedachtes over “shoppen in Gent.

Geef een reactie

