capture8-12-2017_94934_PMIedereen straalt op zijn bruidsdag.

Vandaag laat ik jullie zien hoe mijn haar der uit zag en hoe mijn make-up der uit zag.

Featured image

Zo zag mijn Bruidskapsel der uit langs de achter kant. Ik vond het heel mooi. En kwam juist heel goed van pas, want het was juist een warme zomerdag.

Featured image

Zo zag mijn Bruidskapsel der langs voor uit. En natuurlijk zag ik der dan ook zo uit met Make-up aan.

Featured image

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn fotoschoot niet op de zelfde dag heb gedaan van mijn trouwdag. Dat komt door dat ik mijn foto’s graag aan zee wou laten maken Dat was ook het thema van mijn trouwdag. Hier zie je me dan ook helemaal anders van haar en Make-up. Hier heb ik ook een andere tiara aan en is ook veel fijner van op mijn trouwdag.

Mijn zus vind dat ik het mooiste was op mijn fotoschoot dat ik daar mooie ben zonder Make-up.

Wat vinden jullie daar over?

Klik hier: als je wil wetten waar de Tiara vandaan komt.

Geef een reactie

