capture8-12-2017_81948_PMElk bruiloft is als een sprookje. Iedereen heeft iets waar zij of hij mooi of leuk vind in het leven. Daarmee hoort der ook bij elke bruiloft een thema..!

Ik en mijn man houden enorm van de zee, het geeft ons een gevoel van rust. We kunnen daar uren wandelen aan het strand en  praten met elkaar.

Hier toon ik paar Thema’s voor jullie die jullie misschien zelf kan gebruiken als je ooit trouw. Dan heb je al wat ideeën .

Featured image

Deze Thema draait over de zee. Hier gebruiken ze vooral veel schelpen. Ik vind vooral die plaatje met aan wijzing van je Shoes here super. Ze gebruiken ook vooral de kleur licht blauw gebruiken dat ik zelf een super mooi kleur vinden. De bruidsboeket hebben ze met schelpen gedaan super mooi. En het leukste van al vind het dat emmertjes dat ze gebruiken voor de bruidskindjes.

Featured image

Deze Thema draait over roze. Hier gebruiken ze verschillende kleuren van roze. De diadeem vind ik super mooi. Hier gebruiken ze zelf roze in de taart en desserts. In de bruidsboeket gebruiken ze zelf rozen. Het leukste dan weer vond ik de ballonen die horen echt wel op een feest.

Featured image

Deze Thema draait over natuur. Hier gebruiken ze vooral veel elementen van bladeren en pluimen.  Ik vind vooral de kaarsen heel mooi zeker de decoratie der rond. En hier is het ook weer zo een prachtige bruidsboeketten zeker met die pluimpjes vind ik heel erg mooi. En die brievenbus vind ik een heel goed ideeën omdat je dan de kaartjes  kunt in steken die je krijgt op je bruiloft. Die schommel vind ik ook kei mooi.

Featured image

Deze Thema draait over het kleur paars. Hier gebruiken ze vooral van alles wat te maken heeft met het kleur paars. In het trouwkleed zit der ook paars in bewerkt en ook heeft de heer een paarse das aan.

Geef een reactie

