Ik stelt je voor aan Billy van Houdenvanhetleven.

Featured image

Ik stel je graag voor aan een Blogger die ik zelf al een tijdje volg. Vandaag laat ik jullie kennis maken met hem door paar vragen die hij graag wou beantwoorden.

1. Stel je zelf eens voor?

Ik ben Billy, blogger sinds 2004.

2. Wat doe je in het dagelijks leven?

Slapen, eten, drinken, werken en nadien genieten… 😀

3. Wat is je blogadres? Waar blog je over?

http://houdenvanhetleven.wordpress.com. Mijn blog is min of meer een virtueel dagboek. Wat ik beleef en wat ik graag zie of hoor kan je dan ook op mijn blog te weten komen.

4. En welk publiek wil je er mee bereiken?

Ik wil niet speciaal iemand bereiken, maar mensen die benieuwd zijn wat andere mensen in hun leven doen zitten bij mij aan het juiste adres.

5. Hoelang ben je al een Blogger?

Sinds augustus 2004.

6. Hoe ben je terecht  gekomen in het blogger wereld?

Al enkele blogs gezien, en daarna zelf eentje begonnen.

7. Waar haal jij inspiratie uit voor je artikelen?

Uit het dagelijkse leven, en wat ik zie of hoor op tv of radio.

8. Hoeveel tijd besteed je aan het bloggen?

Veel te veel! Ik probeer het échte leven voorrang te geven, maar dat lukt niet altijd even goed.

9. Op welke dagen plaats je?

Ik heb geen vaste dagen om te bloggen, ik plaats iets als ik er tijd en zin in heb.

10. Volg je zelf Bloggers of helemaal niet en waarom?

Veel te veel om goed te zijn eigenlijk. Daar kruipt ook het meeste tijd in.

11. Zou je je blog nog veranderen of vind je hem perfect zoals hij is?

De layout wijzig ik wel eens als ik een tof thema zie, is er trouwens nu wel weer aan toe denk ik zo… 😉   De inhoud vind ik prima zo.

12. Op welke artikel ben je het meeste trots?

Op de dingen die ik van mezelf echt bloot geef in de categorie “Billy intiem”

13. Wat zijn je plannen nog voor de toekomst met je blog?

Verder doen zoals ik bezig ben.

14. Wat vind je partner der van dat je blog?

Ze heeft het vaak wel moeilijk met de tijd die ik eraan spendeer, niet zozeer met mijn eigen blog maar vooral in het lezen van andere.

15. Op welke social media kanaal ben je te vinden?

Ik heb een gemeenschappelijk Facebook-account met mijn vrouw, maar dat is privé.

16. Wat ga je nog doen in de zomer vakantie?

Mijn vakantie zit er al op nu, maar als er nog mogelijkheden zijn tot fietsen met de vrienden komt dat er zeker nog aan!

Ik zou zeggen geniet van het leven. En dat je nog zo veel leuke activiteiten kan beleven met je familie en vrienden….!

Featured image

Plaats een reactie