Op reis geweest.

Featured image

Hier ben ik der dan eindelijk weer, ben al een weekje terug aan het werken.

3 weken geleden ben ik met mijn gezinnetje op reis geweest naar  Weddermeer  Nederland. Waarom eigenlijk Weddermeer zou je in je eigen denken. Awel, mijn man is een visser en aan zo villa huisje kan je vissen. Ideaal voor mijn man. Maar ik heb me natuurlijk ook niet verveeld moest je zo denken. We hebben ook veel uitstapjes gemaakt.  Wat heb ik genoten van de momenten dat ik eventjes rust had. Ik laat jullie dan vandaag ook de foto’s van de uitstapjes zien. Ik heb ze wel in een filmpje gestoken anders zou het hier te vol staan.  En ik moet zeggen het waren super leuke uitstapjes. Wat hou ik toch van het land Nederland. Ik heb zeker mijn hart daar verloren…!

We zijn eerst naar sprookjeshof geweest. Super leuk als je een klein kindjes hebt, maar voor de ouders is het ook super leuk en mooi.

We zijn ook eens naar klooster ter apel geweest. Super mooi, en zeker de moeitewaard.

We zijn dan ook naar Vesting Bourtange geweest. En ik moet zeggen wat is het daar echt mooie. Zeker om te wandelen vind ik het daar in een woord prachtig. We hebben ook die kanonnen gezien. En we hebben het zelf gezien als der een afvuurde. Ook hebben we de museums bij genomen, super leuk en mooi. Ik zou zeggen als je daar bent moet je der zeker van genieten want tis echt prachtig.

We zijn ook nog naar Kinderhotel Burcht Wedde    jammer genoeg konden we het niet bezichtigen van binnen. Want het was helaas gesloten.

We zijn dan nog naar de kinderboerderij en rozentuin geweest. Vind ik daar heerlijk, altijd als we op reis zijn daar gaan we steeds eens naar daar.

We zijn ook nog naar kabouterland geweest. In  een woord super leuke park als je echt gelooft in fantasie. En zeker de moeite waard voor de kinderen zou ik zeggen.

3 thoughts on “Op reis geweest.

Geef een reactie

