Featured image

Ik stel je graag voor aan een Blogger die ik zelf al een tijdje volg. Vandaag laat ik jullie kennis maken met haar door paar vragen die zij graag wou beantwoorden.

1. Stel je zelf eens voor?

Ik ben Trees, Tess, Treesje, Treeske, Teresa, Iris, Vlinder.. oh jee, ik heb inmiddels zoveel namen, dat ik al snel luister hoor.
Ik woon in Zeist, ik ben in mei 65 jaar geworden en sinds een klein jaartje ga ik alleen door het leven…heerlijk!

2. Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik werk al 9 jaar niet meer, maar kom altijd tijd tekort, ik verveel me nooit.
Ik doe 1 à 2 dagdelen per week vrijwilligerswerk bij de Pyramide van Austerlitz, in het kassahuis en ook in het bezoekerscentrum en verder bloggen natuurlijk! Ben dol op alles wat met computers te maken heeft, dus altijd bezig. En muziek, daar kan ik ook niet zonder.

3. Wat is je blogadres? Waar blog je over?

http://irispapilio.wordpress.com in het Nederlands ‘Regenboogvlinder’.
Gewoon omdat ik dol ben op regenbogen, vlinders en kleuren!
Ik blog over van alles, over dingen die ik meemaak, die ik interessant vind om te melden en ik heb een paar vaste rubrieken op vaste dagen.

4. En welk publiek wil je er mee bereiken?

Mijn familie en vrienden en natuurlijk al mijn lezers uit Blogland en wie er nog meer langskomt.

5. Hoelang ben je al een Blogger?

Ik blog al vanaf augustus 2004. Door omstandigheden ben ik in januari 2015 met Iris Papilio begonnen.

6. Hoe ben je terecht gekomen in het blogger wereld?

Een vriendin van mijn dochter had in augustus 2004 een weblog en dat vond ik zo leuk.
Mijn zoon en schoondochter waren met de kleindochters net weer verhuisd naar Gran Canaria, na 2 jaar in Nederland te hebben gewoond en ik dacht toen, dat is een mooie manier om de familie en vrienden op de hoogte te houden van hun wel en wee. En helemaal in mijn straatje want zoals gezegd, dol op alles wat met computers te maken heeft. En dat werd steeds uitgebreider.

7. Waar haal jij inspiratie uit voor je artikelen?

Uit van alles, wat ik meemaak, wat ik lees, soms uit artikelen op internet

8. Hoeveel tijd besteed je aan het bloggen?

Momenteel heel veel tijd want ik kreeg zoveel volgers met deze nieuwe weblog, die ik dus ook weer opzocht en waar ik de meesten ook van ben gaan volgen, dus aan boeken lezen kom ik niet eens toe nu. Maar ik vind het ook niet leuk om mensen niet meer te volgen… dus voorlopig vind ik het goed zoals het nu gaat.

9. Op welke dagen plaats je?

Elke dag!

10. Volg je zelf Bloggers of helemaal niet en waarom?

Ja, ik volg heel veel bloggers (zie vraag 8.)

11. Zou je je blog nog veranderen of vind je hem perfect zoals hij is?

Nee, mijn blog is voor mij perfect zoals hij is, de kleuren zijn mooi, de lay-out is mooi. Ik vind het leuk als mijn blog herkenbaar is.

12. Op welke artikel ben je het meeste trots?

Geen idee, ik vind heel veel dingen leuk. Of misschien over het laatste verhaal over ‘Reggie, de zwarte labrador’. Dat heb ik niet zelf gescheven maar wel vertaald vanuit het Engels. Een hele klus, maar heel leuk werk.

13. Wat zijn je plannen nog voor de toekomst met je blog?

Gewoon doorgaan zoals nu, ik geniet er elke dag van, vooral de interactie met andere bloggers is heel erg leuk!

14. Wat vind je partner ervan dat je blogt?

Ik heb geen partner meer, maar hij was toen we nog samen waren absoluut niet geinteresseerd…

15. Op welke social media kanaal ben je te vinden?

Op Facebook en meer niet…

16. Wat ga je nog doen in de zomer vakantie?

Ik ga op mijn nieuwe fiets een fietsvakantie doen, maar pas eind september, dus dan is het al herfst.
Ik ben nu bezig met de route, langs wat familie en goede vrienden en ik ga ook logeren op adressen van ‘Vrienden op de fiets’. Dan betaal je een klein bedrag voor een slaapkamer, gebruik van badkamer en handdoeken en het ontbijt. Er zijn er duizenden van in Nederland. Ik heb er heel veel zin in!

Featured image

8 gedachtes over “Ik stelt je voor aan Trees van irispapilio.

  1. Dit is op "Iris Papilio" herblogden reageerde:
    Onlangs kreeg ik een soort interview-lijstje van Heidi.. Klik maar door naar haar blog als je het hele artikel wilt lezen.
    Toen waren de fietsplannen nog plannen.. Nu ben ik op de terugweg, nog 1 nachtje en ik slaap weer in mijn eigen bedje na ruim een week! Ook weer heerlijk!
    Donderdag alweer een leuke afspraak en daarna ook!
    Lekker leven hoor!

    Liked by 2 people

Geef een reactie

