Niet eerlijk…!

Featured image

Normaal doe ik dat niet rap, maar ik wou het gewoon eventjes van me af schrijven. En ook om te laten horen dat jullie zeker kom op tegen kanker moeten steunen.

Het begon allemaal een jaar geleden als mijn vader steeds keelpijn had. Hij kreeg steeds van de dokter medicatie mee die eigenlijk niet veel nut had. Door dat mijn vader erg vermagert was mijn moeder ongerust en hebben ze de dokter gebeld die heeft mijn vader door verwezen naar het ziekenhuis. Daar hebben ze onderzoeken gedaan en daar uit bleek dat mijn vader keelkanker had. Hij heeft zo 6maand bestralingen gehad en Hemmo. Elke dag kwam der een verpleger om hem een voeding bakster te geven want zo eten kon hij niet meer. We dachten allemaal dat het aan de goeie kant ging hij moest niet meer naar ziekenhuis. Hij moest maar in oktober terug op controle.  Onder tussen deed hij het super. Toen ik op reis vertrok was alles nog super goed en kreeg ik nog van mijn vader een mooie uurwerk die bij mijn armband die ik net droeg paste.

Na 2 weken keerde we terug van de reis en de volgen de dag ging ik naar mijn ouders. Hij was super vrolijk maar wel weer erg moe. Paar weken later 3de oktober was ik dan weer bij mijn ouders en mijn vader was niet echt spraakzaam. En lag in bed. Maandag der op hebben ze hem naar ziekenhuis moeten vroegen omdat hij een longontsteking had. Na verder onderzoeken bleek dat het erge  kanker was die al zijn ene long helemaal wit zag.  En zat ook al over zijn botten naar het schijnt. door dat mijn vader onrustig was hebben ze hem in kunstmatige coma gebracht. Zondag zouden ze hem proberen ontwaken zo dat we afscheid van hem konden nemen maar dat lukt niet. Maandag moest gans mijn familie naar het ziekenhuis komen en moesten naar een vergaderzaal, daar vertelde dat het moment der was om van mijn vader afscheid te nemen.

Nadat iedereen van mijn vader afscheid hebben genomen. Zijn ik en twee zussen en een schoonbroer gebleven tot wanneer hij stierf. Dat was echt een vreeslijk moment. Maar ik blijf in me zelf zeggen dat hij zeker geen pijn heeft geleden. Mijn papa is veel te vroeg van ons heen gegaan. Hij was maar 65 jaar ik zal hem nooit vergeten.

8 thoughts on “Niet eerlijk…!

  1. Heel veel sterkte gewenst, ik weet wat je doormaakt, mijn vader is 2 jaar geleden overleden aan longkanker. Hij was 20 jaar ouder als jouw vader maar het blijft je vader en je wilt hem nooit missen.
    Sterkte voor jou en je familie.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

