Featured image

Na jaren wachten voor een primark te hebben in gent is hij der eindelijk.

Ik had  der al veel over gehoord en ik hoopte stiekem dat het ook een in gent zo komen. En eindelijk is hij daar. Ik was eigenlijk aangenaam verast, gewoon om de prijzen van de kleren. Echt niet duur, dus ik ga der wel meer binnen springen denk ik. Vandaag laat ik jullie zien wat ik gekocht hebt.

Featured image

Deze jurk vind ik zo mooi, vooral omdat der kan is en mijn lievelingskleur is.

Featured image

De achter krant vind ik heel mooi met die twee knopjes. De voorkant is ook niet mis. kleedje heeft 17 euro gekost.

Featured image

Het vestje vind ik ook heel erg mooi vooral omdat het echt nog zo een vrouwelijke toets aan geeft.

Featured image

Vind vooral heel erg mooi met die boogjes aan de kraag en de knoopjes vind ik ook erg mooi. Het vestje heeft 10euro gekost.

Featured image

Deze vond ik zo mooi, ook al is de zomer gedaan ik wilde deze en heb ze me dan gekocht.

Featured image

Ik vind het ook gewoon weg mooi door het strikje dat der aan zit. En de mooie bloemetjes als motief. Deze ballerina’s hebben 7 euro gekost.

Featured image

Ik heb ook deze mooie kousen gekocht.

Featured image

En natuurlijk heb ik deze dan ook mee genomen de selfie stick. Nu kan ik dan eindelijk eens een foto van ons driekes nemen.

2 gedachtes over “Eindelijk een Primark.

  1. Leuk he, de Primark. In Rotterdam zit hij al enkele jaren en ik koop er regelmatig. De kwaliteit van de producten is soms matig, maar met zulke prijzen is dat helemaal niet erg. Ik heb er al eens in de uitverkoop een jas gescoord voor 11 euro, heb daar 2 seizoenen plezier van gehad ………. dat kunnen weinig zeggen die niet bij de Primark kopen 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

