20170209055153

Vandaag is het een dag met veel verdriet.

Vandaag word mijn vader  uitgestrooid op de strooiweide. En nemen voor altijd afscheid van hem. Er ga eerst een heel mooie dienst zijn en zijn mooie teksten die de familie hebben geschreven en mooie liedjes. Hij wou het heel erg graag somber.

Ik wist niet wat ik moest aan doen voor zo een gelegenheid. Ik heb dan maar voor deze outfit gekozen.Featured image

Featured image

Featured image

Maar van de schoenen ben ik der nog niet aan uit. Ik denk dat ik eerder voor botten gaan die bruin zijn om toch niet echt helemaal zwart te hebben.

4 gedachtes over “Outfit voor naar de Crematie te gaan.

Geef een reactie

