Featured image

Vandaag hebben we eens een bezoekje gebracht aan de tuincenter van Maldegem.

We komen van sluis en we rijde met de wagen juist het tuincenter Intratuin voorbij. Maar we hebben ons terug gedraaid en zijn eens binnen gegaan. Bij mij was het vooral voor het nieuwsgierig  hoe het daar binnen uit zag. Aan de eerste kant heel erg mooi en aan de andere kant heel erg klein. Ik heb wat foto’s genomen, van alles wat ik een beetje mooi vond. Ze waren ook al met kerstmis grief aan het uit zetten. Dat ik zelf een klein beetje te vroeg is. Maja, tegenwoord zijn de mensen der al vroeg mee bezig. Wat wil je kerstmis is dan ook iets dat echt prachtig is.

Featured image

Als ik binnen komt zie je aan de rechte kant zo pinguïn die bewegen. Ik vond dat echt mooi.

Featured image

Hier zie je al zo kerst decoratie, vind ik zo mooi. Ik thuis heb ook zo iets maar dan is over herfst. Zal der eens van de week een blog over maken.

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Ik vind het kerstgrief echt heel mooi.

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

De decoratie voor in huis vind ik ook geweldig.

Featured image

Voor de vogeltjes voor buiten hebben ze ook leuke diertjes decoratie gemaakt.

Featured image

Featured image

Leuke dieren hebben ze ook.

Een gedachte over “Tuincenter.

  1. Eigenlijk kom ik nooit meer in tuincentra sinds ik geen auto heb. Ze liggen allemaal buiten de stad en zijn niet bereikbaar met openbaar vervoer ………. helaas.
    Al …… als ik hoor dat de kerstshow al begonnen is, denk ik ……….. van mij hoeft het niet, ik ben nog helemaal niet toe aan de kerst.

    Like

Geef een reactie

