20170108084914

Vandaag ga ik jullie weer eens vertellen welke muziek ik weer ge  downloaden heb.

jan smit – je naam in de sterren

Songtekst.

Deze nummer hebben we gebruikt voor mijn papa zijn crematie. Is echt een nummer waar ik nu altijd een traantje weg pinkt.

Jan Smit – Recht Uit M’n Hart

Songtekst.

Dat nummer doe me echt aan me denken. Ik heb een schat van een man, en ik zeg hem ook soms heel weinig hoe erg ik van hem hou. Deze komende dagen dat mijn papa overleden is, is hij der steeds voor me. En soms vergeet ik wel eens hoe erg hij wel van me hou. Met deze nummer weet hij het nu….!

Jan Smit – Leeg Om Je Heen

Songtekst.

Deze nummer had ik gekregen van een vriendin in een privé bericht. Vond ik zo lief, zeker omdat zij 7 weken geleden haar vader verloren heeft. Heeft ze nog veel moet om mij te troosten. Echt lief dat je weet wie je vrienden zijn in zo een moeilijke tijd.

Bastille – Pompeii

Songtekst.

Vind ik een super mooie nummer.

Dotan – Let the river in

Songtekst.

Vind ik ook een heel mooie nummer.

Sam Smith – Writing’s On The Wall

Songtekst.

Vind dat zo een prachtige nummer.

James Bay – Let It Go

Songtekst.

Vind ik ook zo een super goed nummer. Zeker de tekst van het nummer vond ik kei goed.

 James Morrison – Demons

Is toch ook een mooie nummer e.

Calvin Harris & Disciples – How Deep Is Your Love

Echt een super nummer.

Anouk – Dominique

Songtest.

Deze vind ik echt een mooie nummer.

LEA RUE – I Can’t Say No!

Songtekst.

Vind ik een max van een nummer.

I Will, I Swear – Summer Nights

Rachel Platten – Fight Song

Songtekst

Vind ik zo een mooie nummer.

2 gedachtes over “Itunes.

Geef een reactie

