Featured imageVrijdag middag ben ik nog eens naar Gent gegaan naar de Primark.  Ik heb eigenlijk wel veel grief naar mijn keuze gevonden.

Featured image

Deze oorbelletje vond ik zo mooi. Maar ook heel erg leuk omdat het pareltje der aan is.

Featured imageIk heb dus iets mee armbanden, vind ik zo mooi en zeker nu weer eens omdat het met pareltjes is.

Featured image

Deze vond ik ook zo leuk dat ik ze niet kon laten liggen.

Featured image

Deze ringen vond ik zo leuk. Zeker met dat bladje vind ik erg leuk.

Featured image

Ik heb iets met diadeem, ik ben der eerlijke gezegd een beetje verslaaft aan. Deze vond ik dan ook zo leuk omdat het zo gewoontjes is.

Featured image

Deze vind ik nu eerlijk gezegd wel echt mooi. Zeker omdat juist die bloemetjes het zo mooi maakt.

Featured image

Deze vond ik nu echt een cool. Staan super mooie vlinders op en tis dan uit eindelijk een afbeelding van een doodskop.

Featured image

Featured image

Twee leuke t-shirt kan ik altijd gebruiken.

Featured image

Loopschoenen, kom juist goed van pas nu ik terug ga hartlopen.

Featured image

Hardloop topje. Vind ik ideaal.

Featured image

Een hardloop broek.

Featured image

En deze mooie jas. Ik zag hem hangen en ik was der direct verliefd op.

6 gedachtes over “Naar de Primark.

Geef een reactie

