Visite tag,

 

20160718091544

Ik zag bij patriciamonique deze leuke Tag. Ik vond hem zo leuk dat ik hem zelf eens wou in vullen. Wil je wetten hoe mijn visite aan toe ga, dan moet je hem zeker lezen.

Onaangekondigd bezoek ontvangen of liever van te voren afspreken?

Ik zelf heb liever dat ze op voorhand afspreken. Ook omdat we misschien niet thuis zijn.

Voor het bezoek langskomt nog snel even boodschappen doen?

Meestal als we op voorhand weten dat ze komen, zorgen we wel voor dat we alles in huis hebben.

Visite kan spontaan mee eten tijdens het avondeten?

Ik kook toch meestal te veel en ik reken dan toch de visite mee. En ik heb altijd liever dat ze mee aan tafel aan sluiten.

Het huis opruimen en schoonmaken voor de visite?

Hihihi deze is echt een keer een goeie Als ik weet dat der bezoek komt moet mijn huis blinken als een spiegeltje.

Is jouw huis op dit moment visite proof?

Op deze moment wel, maar tis van die daggen dat mijn huisje niet echt op orde lig. Zeker niet als der een zoontje van 5 rond loopt.

Rekening houden met kinderen die meekomen?

Ik vind het heus niet erg als der kinderen mee zijn. Die gaan gewoon naar boven, en gaan spelen op zoontje zijn kamer. Mijn zoontje vind dat reuze fijn dat der eens kinderen mee komen.

Schoenen uit alstublieft?

Voor mij hoeft dat ook wel niet. Ze wetten dat ze wel hun voeten moet afvegen aan de voordeurmat. De volgende dag kuis ik toch altijd eens.

Onverwacht blijven overnachten is geen probleem?

Oei, deze is nog nooit gebeurt. Maar ze kunnen altijd in de zetel slapen. Geen enkel probleem 😉 .

Neem gezellig je hond mee?

O, ik heb niks tegen dieren, maar ik heb liever toch niet dat ze honden mee brengen. Ik ben namelijk gesteld op mijn properheid. En het is hier ook super klein voor een hond mee te brengen. Gelukkig weten iedereen dat 🙂 .

Zelfgemaakte hapjes en lekkernijen of liever iets makkelijks?

Meestal is het wat chips of nootjes dat ik zet. Maar soms durf het eens als ik veel zin heb om iets lekkers van hapjes klaar te maken.

Doe alsof je thuis bent of graag zelf de touwtjes in handen hebben?

Meestal zorg mijn man voor dat alles op zijn gangetje ga. Maar als het vriendinnen zijn dan zorg ik meestal dat alles.

Als je mag kiezen tussen te vroeg, precies op tijd of te laat bezoek ontvangen bij een afspraak?

Ik heb liever dat ze op tijd zijn, iets te vroeg vind ik ook niet erg. Maar ik heb een hekel als ze te laat komen. Ik zelf ben altijd veel te vroeg als ik ergens na toe moet 😉 .

Bezoekers mogen de toiletbril omhoog laten staan?

Tja daar heb je het al. Ze weten bij me dat ik me daar druk in kan maken. Maar gelukkig is het nooit gebeurt dat de toiletbril om hoog sta.

Ik verwacht dat mijn visite even helpt met opruimen?

O, nee hoeft voor mij niet. Maar als ze zelf een handje toe steken heb ik der echt geen moeite mee.

Wat doe je bij bezoek dat te lang blijft hangen?

Heb ik geen enkel probleem mee. Maar mijn man zal het wel op tijd zeggen als we ver gaan slapen. Maar weeral eens nooit gebeurt dat ze blijven plakken.

5 thoughts on “Visite tag,

Geef een reactie

