I love Action tag!

 

20160718091544

Ik vond deze Tag bij patriciamonique heel erg leuk. En omdat ik af en toe wel eens naar de Action ga wou ik die heel graag ook in vullen. Zijn jullie benieuwd hoe dat mijn I love Action tag der uit zien. Lees hem maar dan eens vlug door 😉

Hoeveel geef je gemiddeld uit aan een bezoekje bij de Action?

Dat hangt der van af hoeveel ik eigenlijk mee heb. Maar meestal is dat wel zo iets van rond 50euro.

Zijn er dingen die je bij elk bezoek aan de winkel wel mee naar huis neemt?

Ik vind vooral die geur kaarsen heel erg goed. Deze heb ik dan ook altijd mee. En dan heb je nog zo van die was sponsen die ik altijd gebruik tijdens de douchen.

Wat is je grootste miskoop?

Ik heb eigenlijk nog nooit een miskoop gedaan eerlijk gezegd. Maar zeg nooit, want kan altijd gebeuren e.

Wat zou je doen als de Action failliet zou gaan?

Wauw zou een drama zijn voor me.  Ik vind het daar heel erg goed koop en zeker voor de kaarsen en zo. Zou echt een drama zijn geloof me maar hihi.

Wat is het gekste wat je bij de Action hebt meegemaakt?

Zou ik eigenlijk niet wetten, heb nog nooit iets geks mee gemaakt. Maar zeg dan weer, ooit kant gebeuren.

Noem iets wat ze daar hebben maar waarvan niemand het weet?

zou ik eigenlijk niet wetten ze. Tegenwoordig ga iedereen naar de Action omdat het zo goed koop is.

Hoe lang duurt een gemiddeld bezoekje?

Tis soms te zien wat ik nodig heb. Dat kan keer zijn dat al naar twee weken we der terug moeten zijn. En soms kan dat maanden duren dat ik eens ga.

Gebruik je een lijstje als je erheen gaat?

Nee gebruik ik nooit. Als ik ga is meestal om eens te kijken, en als ik dan iets zie naar mijn zin koop ik dat wel.

Wat zijn je laatste aankopen van de Action?

O, dat is geurkaarsen en kerstballen en was dan zo een opberg doos voor onder de salontafel te zetten en geschenkjes voor de verjaardagsfeestjes waar mijn zoontje naar toe moest.

Hoe zit het met jou en de Action?

 

2 thoughts on “I love Action tag!

  1. 🙂 Tussen mij en de Ac.tion zit het wel aardig, maar niet zo dat ik er een tag aan ga wijden. Trouwens, ik zou het ook geen drama vinden als die falliet zou gaan. Zo vaak kom ik er niet, kom alleen maar met onzin dingen thuis en dingen die ik helemaal niet nodig heb. Maar voor kleine cadeautjes is het een leuke zaak.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

