20160718091544

Deze tag zag ik laatst bij Thea en als groot kerstfan wilde ik niet achterblijven! Ook ik wilde hem invullen.

Hoelang tot dat het kerst is?

Nog 16 dagen voor het kerst is.

Op een schaal van 1 t/m 10, hoe erg kijk jij uit naar kerst?

Daar moet ik echt niet over nadenken, dat is 10. Ik ben super verzot op kerst en kijk der al naar uit zelf als we in de maand Oktober zitten dan kan het voor mij niet rap genoeg gaan tot die maand der is.

Wanneer zet jij de kerstboom op?

Bij ons is eerst den 11ste Sint maarten. En dan het weekend der op zetten we hem al. Vele zouden zeggen dat het veel te vroeg is. Maar voor mijn kan het niet vroeg genoeg zijn. Ik vind namelijk een kerstboom versieren super leuk.

 

Hoe ziet jouw ideale boom eruit?

O, jeetje. Deze is een moeilijke. Ik vind altijd zelf mijn boom prachtig uit zien. Maar als ik dan soms zo zie in warenhuizen of op de grote markt ben ik al stiekem jaloers van de grote en mooi versiert is.

Wat is je favoriete kerstliedje?

Oe deze is ook heel moeilijk, ik vind nu eigenlijk alle kerstliedjes iets hebben. Maar als ik dan toch moet kiezen dat altijd  in mijn geheugen  blijft plakken is het dan.

*All I Want For Christmas Is You

*Nick & Simon – Santa’s Party

*Mariah Carey – O Holy Night

Wat vind jij echt niet kunnen met kerst?

Ik heb al veel gezien op facebook die zo kerstbomen zetten met hout of plastic. Ik vind dat met kerst nog altijd een echt groene kerstenboom moet zijn.

 

Naar welk kerstgerecht kijk jij het meest uit?

Bij ons is dat eigenlijk elk jaar wat ander. Maar elk jaar is het wel iets speciaal dat je niet eet in het dagelijks leven. Maar ik zelf ben altijd verzot op het voorgerecht en zeker de dessert zo lekker stukje taart, kan der altijd bij.

Wat voor outfit draag jij meestal met kerst?

Haha daar heb je het al. Eerlijk gezegd koop ik elk jaar iets nieuws van Outfit. Maar meestal is dat altijd een mooie jurk dat ik draag. Van de jaar ga ik voor rood. Denk wel dat het me zal staan.

 

Hoe ziet kerst er bij jou over 25 jaar uit?

Ik hoop dat het een familie feest word met mijn zoon die misschien een vrouw heeft en kinderen. Dat echt een familie feest is. Zeker een warm gevoel uit straalt.

En tot slot: Wat geeft jou nou echt HET kerstgevoel? Heb je een traditie?

Met kerst gaan we altijd naar kerstmarkten. Kijken we naar kerstfilm ’s kunnen we uren naar kijken. En luisteren we naar kerst muziek. Elk jaar doen ik en mijn man te samen kerstinkopen.

Geef een reactie

