Jammer.

Ik had zo veel ideeën in mijn hooft die ik wou uit werken in mijn blog’s maar jammer genoeg zal ik eventjes moeten wachten.

Ik  ben maandag op een rotonde aan gereden met mijn brommer. Gelukkig was ik in mijn recht. Die meneer had me zo gezegd niet gezien dat ik zelf nog altijd vree raar vind omdat die rotonde echt goed verlicht is en normaal veilig is.  Maar ja, ik zit der wel mee. Ik zit nu met mijn rechte hand en onder arm in een open gips omdat der een barstje in mijn bot zit.

Nu dinsdag moet ik weer naar het ziekenhuis gaan om te zien of ik nog een plaatster aan moet of dat het weg is.

Ik moet wel zeggen dat het heel erg vervelend is, want ik ben rechts handig en ik kan ver niks doen. Mijn man moet dus alles doen voor me.

Maar eenmaal ik der uit ben ga ik mijn kerstweek in een blog zetten.

Nog fijne feestdagen voor jullie.

6 thoughts on “Jammer.

  1. Zo, dat is balen zeg!!! Denk er aan dat je bij de verzekering van de tegenpartij niet alleen maar materiële schade kunt claimen, maar ook immateriële, de schok, het niets kunnen met je arm (tenminste, dat is in Nederland zo)
    Heel veel sterkte en ik hoop dat het na een paar dagen gips mee zal vallen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

