Overzicht van de feestdagen.

Vandaag laat ik jullie weten wat ik allemaal gedaan heb tijdens de feestdagen.

Ik en mijn man hebben de kerstboom versierd en ik vond hem super mooi zelf familie en vrienden vonden hem schitterend.

Ik en mijn gezinnetje zijn naar het Noorden van Nerdeland op een lange weekend geweest. We gaan daar altijd met veel plezier naar toe. In het huisje dat we nu genomen hadden zat der een heerlijk openhaard bij, daar hebben we wel van geprofiteerd.  Zo zag het huisje der uit.

De buitenkant van het huisje zag der ook mooi uit. Wel jammer dat ik geen foto’s genomen had, wand het hout lag veel te glad bij.

We zijn ook heerlijk een grote pannenkoek gaan eten. In zo een pannenkoekenboerderij. Het was echt lekker en zoontje kan zich uit leven met zo veel speel activiteiten die der waren.

We zijn in Nederland ook veel naar kerstmarkten gegaan. En echt wel super mooie kraampjes bij, ik heb zo een tafelloper gekocht en twee kerstmuizen.

Deze mooie haar spulletjes kan ik echt niet laten liggen.

Eenmaal we terug in België was. Zijn we eens naar mijn moeder gereden en hebben we onder tussen boodschappen gedaan. Mijn man zou terug keren met zoontje naar huis en ik zou achter komen met mijne brommer. Ik ben dan op een rotonde aan gereden door een auto, gelukkig was ik wel in mijn recht. Ik heb een weekje met open gips moeten rond lopen want zat een barstje in mijn bot. Nu ben ik nog een weekje thuis dat ik der mee moet rusten.

Met kerstavond hebben we het gezellig bij mijn thuis gevierd. Mijn moeder is dan komen eten. Het was echt gezellig.

Van mijn man heb ik 2 dvd’s gekregen die ik altijd al willen wou. En deze mooi halsketting, was der meteen verliefd op.

Van mijn moeder heb ik deze mooie knutselgrief gekregen voor 3D kaartjes te maken. Vond ik zo lief van mijn moeder.

We zijn dan ook nog eens naar Oostende geweest. Meestal is het park zo mooi versierd, maar dat was echt voor mij een teleurstelling dat die niet versierd was.

Ik ben dan ook nog eens in de kerk van Oostende binnen gegaan. En heb een kaarsje gebrand voor mijn papa die der niet meer is.

De kerstboom van mijn Boezem vrienden vond ik ook zo mooi versierd. We hebben oudejaarsavond bij haar en haar vriend gevierd.

We hebben eerst een aperitiefje gedronken.  Was echt heerlijke cava en voor mijn zoontje was het kinderchampagne.

We hebben dan heerlijk gegeten. Echt een dikke proficiat aan de kok 😉

Na het eten hebben we cadeautjes aan elkaar gegeven. Ik heb deze mooi cadeautjes gekregen van mijn Boezem vrienden en haar vriend. Ik ben der echt blij mee. Onder tussen zit der al heerlijke theezakjes der in.

We hadden op voorhand afgesproken dat we daar beleven slapen. Dan kon mijn man eens goed drinken. Toen we gingen slapen zagen dat der een heerlijke mooi bloem der lag zelf bij mijn zoontje ook. Vond ik heel erg lief. Nu staan ze bij mijn papa zijn urne.

In de morgen was al heerlijk de tafel gedekt met al dat heerlijks der op.

Ik heb nog nooit zo een leuke en warm volle oudejaarsavond gehad als deze. Daar ben ik mijn Boezem vrienden en haar vriend echt dankbaar voor.

Hoe was jullie feestdagen??

Hartjes plaatjes

One thought on “Overzicht van de feestdagen.

  1. Barbara schreef:

    Dag supper graag gedaan hoor …
    We vonden het ook supper leuk voor herhaling vatbaar zeker en vast ..

    Kusjes je boezem vriendin en franky en fleur.en tyco en de kiekens

    Kusjes

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

