20160718091544

 

Ik heb bij Vanilles deze leuke Tag gezien. En omdat jullie me eigenlijk nog niet echt zo goed ken. Wou ik hem met veel plezier in vullen.

 Beschrijf jezelf kort, maar krachtig.

Ik ben iemand die graag gezelschap rond haar heeft. Ik sta altijd klaar voor familie en mijn vrienden.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?

Ik zou graag eens iets willen van Dior, ik heb al veel goed reactie over gehoord dat ik der eigenlijk nieuwsgierig naar ben. En ik vind de kleding lijn super mooi. En daar naast wil ik ook altijd heel graag iets van Chanel. Haar kleding lijn vind ik ook altijd heel mooi en daar naast vind ik het make-up erg mooi. En dan wil ik ook nog make-up van M.A.C heel erg graag. Ook om wil dat ik der leuke reactie over hoort heb.

Wat is jouw perfecte pizza?

Ik hou enorm van Pizza met mozzarella der op. Die kaas vind ik dus zo heerlijk. En als ik naar de Pizza hut ga is dat meestal Pizza Hawaï of soms ietsjes nieuw dat op de kaart sta.

Favoriete drinken?

Ik hou enorm van Cola Zero, Schweppes vind ik ook super lekker. Meestal drink ik ook gewoon spuitwater of gewoon water.

Wat is je favoriete parfum?

Ik heb ooit eens van mijn man Lacoste Parfum gekregen. En sinds dien hou ik ontzettend van deze parfum.  Mijn favoriete Parfum is Nina, die geur vind ik zo zalig.

Favoriete ijsje?

Ik vind van Bosbessen-ijs en Speculoos-ijs heerlijk van schep-ijs. Dan Ben & Jerry’s ice cream is echt heerlijk. Ben ik enorm verslaaft aan 😉

Wat is het laatste wat je kocht?

Decoratie voor in huis. Spulletjes voor in haar. Een nieuwe helm (voor Brommer). Voeding voor deze week.

Wat vindt je zo leuk aan een blog hebben?

Ik hou enorm van bloggen, ik wil gewoon de mensen mee bereiken, met het gene dat ik beleef en ontdekt 🙂 .

Hou je vooral niet in om hem zelf ook in te vullen 🙂 .

3 gedachtes over “Get to know me tag.

Geef een reactie

