Ik heb van mijn klant een mooie Nieuwjaars geschenkje gekregen. Ik ben der zo blij mee. Het zijn verschillenden badproducten van De Laurier en ze hebben zelf wat badproducten voor mijn zoontje bij gedaan. Echt in een woord geweldig.

Ik stel de badproducten dan ook heel graag voor.

Zeepjes

Deze 3 leuke zeepjes, Zeep Lelietje &  Zeep Roze  & Zeep Kamperfoelie.

Badcake

Deze handgemaakte muffins bevatten galaam- en cacaoboter die uw huid zijdezacht maken. Voor onze badcake mengden we deze boters met pure essentiële olieën die uw gemoed opkrikken. Ze geven ons de energie boost die ons lichaam nodig heeft na een vermoeiende dag.

Badcake Hartjes & Badcake  Lavendel & Badcake Melk & Honing

Voor een heerlijk crème bad met etherische oliën en cacaoboter.

Ik heb die Badcake Hartjes uit geprobeerd en ik moet zeggen, tis echt een top badproduct. Ik zou het iedereen aan raden.

Badbruisbal

Neem de bruisbal mee in bad en geniet van de hemelse aroma’s die deze al bruisend verspreidt. Dankzij de essentiële olieën heeft de handgemaakte bruisbal een verzachtende werking voor de huid. Zet een muziekje op, neem je tijd en geniet van een zalig warm bad.

Roze badbruisbal met een witte badconfettiroos
Geur: Rozen

Go For a lifetime

Zelfs een vleugje sensuele bodylotion kan wonderen doen.

Deze zakje was op gevuld met leuke Badproducten voor mijn zoontje.

Badspons & Washandje ‘Eend’

Lichtgevend badeendje pirate & Lichtgevend badspeeltje ‘Kikkertje’ &  Dan nog een kip. En Lichtgevende varken.

Zeepsponsje ‘Varken’ & Bruisertje ‘Varkentje’ & Samengeperst handdoekje ‘Varkentje’

Badparel – transparant rood

6 gedachtes over “Badproducten van De Laurier.

Geef een reactie

