20160718091544

Ik kwam deze tag tegen bij Twinkel ❤ Ella  en zij haalde het van een andere blogger Littlewonderworld. Ik vond hem zo geweldig dat ik het zelf ook met veel plezier invulden .

Hoe vaak verschoon jij de luier van je kind?

Gelukkig hoef ik dat niet meer te doen nu hij al 6jaar is. Maar als hij baby was deed ik dat echt wel veel.

Eten jullie elke maaltijd aan tafel met het gezin?

Dat gang der van af, mijn man  sta in ploegen en ik met de dag. Soms is dat een week dat we samen aan tafel zitten en daar geniet ik echt wel van.

 Hoeveel minuten/ uren zit jouw kind achter de tv Ipad etc?

Mijn zoontje kijk wel regelmatig naar tv. Gelukkig weet hij dat hij maar 3uurtjes mag kijken en dat hij dan uit ga. Ik vind nog steeds belangrijk dat een kind hoort te spelen.

Laat je jouw kind in slaap vallen in zijn eigen bed?

Is nooit een probleem hier geweest. Al van baby slaapt hij op zijn eigen kamer.  In de morgen komt hij soms nog eens bij ons liggen. Maar meestal duur dat maar 10minuten, en dan is hij gewoon naar beneden.

Etensresten, spuug, kleine poepvlekjes en/of een beetje nattigheid van een te volle plasluier op de kleren van je kind: trek je hem/haar meteen schone kleding aan?

Gelukkig is dat al heel wat verbeterd bij hem. Als hij baby was en was iets op zijn kleren deed ik altijd andere kleren aan. Ook omwille voor de vlekken die der niet meer uit ga. Zelfs als ik weg ga heb ik nog steeds verse kleren mee, je weet nooit wat der onderweg gebeurt.

Heeft jouw kind iedere dag twee dezelfde sokken aan?

Gelukkig wel, zoontje probeert hem nu zelf aan te kleden en zelf zijn sokken kies hij zelf uit. Gelukkig altijd de zelfde sokken 😉

Koop jij jouw kind wel eens om met iets lekkers, tv-tijd of iets anders?

Ik moet eerlijk bekennen soms wel eens.

Hoe ziet het er achter de gesloten deuren en laatjes in jouw huis uit?

Meestal ziet der echt net uit. Maar dan tegen vrijdag kan je het al niet meer zien, lig der dan tegen die tijd speelgoed beneden.

Als je een kind onder de 4 jaar hebt, geef je hem/haar elke dag nog 10 vitamine D druppeltjes?

Nee gaf ik nooit. Hij heeft wel van af zijn 1 tot 3 groei melk gekregen. Maar daarna helemaal niks meer. Ik vind nog altijd fruit en zo veel gezonder dan die D druppeltjes.

Stroller
5 gedachtes over “De Loedermoeder Tag.

Geef een reactie

