Deze mooie nagellak heb ik gekregen van mijn Boezem Vrienden. Ze had deze gekocht normaal voor haar zelf. Maar ze vond de kleur niet echt zo mooi. Daarmee heb ik hem gekregen en ik moet zeggen ik vind hem heel erg mooi van kleur.

 

Het mooie en langhoudende effect van een gellak, gewoon bij u thuis!

Wilt u perfect gewelfde nagels, een extreme glans en bovenal een langhoudend resultaat?
Dan is de nagellak met gel effect echt iets voor u. Laat u verleiden door de mysterieuze, intense paarstint Prune Mystérieux.

Beleef met deze nagellak met gel effect de ultieme nagellakervaring! Met een simpele penseelstreek worden de nagels perfect glad en krijgen ze een mooie welving, alsof er een gellaagje op ligt. Dankzij de innovatieve formule komt de kleur beter tot haar recht: een levendige tint met een uitzonderlijke glans. En dat 7 dagen lang zonder bijwerken!*
Naast een fraaie kleur bevat de formule elemihars, waardoor ze gemakkelijk aan te brengen is en snel droogt.

+punt: De lak is net zo snel gemakkelijk en snel te verwijderen als een gewone nagellak.

Onder dermatologisch toezicht getest. De formule bevat geen tolueen, formaldehyde, kamfer of ftalaten.

 

4 gedachtes over “Nagellak met Gel Effect Prune mystérieux.

Geef een reactie

