20160718091544

Ik vind het super leuk dat ik deze Tag mag doen.,  ik ben  getagd door beautymodification Heel erg bedankt, ik ben der super blij ! Ik heb mijn best gedaan om hem zo goed mogelijk in te vullen.

DE REGELS

♪ Benoem de eigenaar: https://celinemiene.wordpress.com/
♪ Bedank diegene die je nomineerde
♪ Beantwoord de titels van de liedjes met de mooiste zin uit dat lied
♪ Bedenk zelf 5 titels (bekende liedjes)
♪ Nomineer 5 anderen en breng ze hiervan op de hoogte

De liedjes die ik heb gekregen:

♪ U2 – Elevatie
♪ Troye Sivan – Youth
♪ Waylon – Lucky night
♪ Fake club – Beauty Queen
♪ Josh Golden – Pretty Little face

Ik moet eerlijk zeggen dat deze liefjes niet echt ken. Gelukkig heb ik al eens op you tube gekeken en sommige vind ik wel heel erg mooi. Die ga ik alvast op mijn mp3 zeten.  Maar er zijn der twee liedjes die me niet echt aan spreek. Maja iedereen zijn keuze 😉

♪ U2 – Elevatie  –  You make me feel like I can fly

♪ Troye Sivan – Youth – And the stars exloding, we’ll be fireproof

♪ Waylon – Lucky night – Baby come over here

♪ Fake club – Beauty Queen –  Zou het gewoon zo laten Beauty Queen

♪ Josh Golden – Pretty Little face – I can’t get your pretty little face

De volgende mensen zou ik graag willen nomineren voor deze tag:

*beautiliciousworld

*nobody else

*iliveformydreams

*versatile eva

*celinemiene

*marie beauty

 

Dit zijn de 6  liedjes die ik heb uitgekozen:

♪ John Mayer – Waiting On the World to Change

♪  Causes – Teach Me How To Dance With You

♪  Lady Antebellum – I Run To You

♪ Luke Bryan – Do I

♪ Christina Perri – A Thousand Years

♪ Ellie Goulding – Love Me Like You Do

Ik heb het jullie een beetje moeilijk gemaakt door 6 Liedjes uit te kiezen. Kon niet kiezen uit deze zes, dus maar alle zes den.

 

Hopelijk zitten er voor jullie een paar leuke tussen!

Singer
17 gedachtes over “De sontag tag

      1. Weer een heel andere steil inderdaad haha! Dat liedje van luke bryan vind ik helemaal geweldig, kende hem nog niet. Ik ben wat verder naar zijn liedjes gaan luisteren en heb hem nu al een hele dag op replay staan haha, vooral that’s my kind of night 😉

        Liked by 1 persoon

      1. Hahah :), vind het niet zo leuk dat iemand zich voordoet dat het van hem is 😦

        Like

Geef een reactie

