Vandaag kwam mijn man af met een fijne Cadeau voor me, waar ik zelf erg blij mee ben. Zeker omdat ik der velde maand over bezig was.

Ik ben der echt blij met deze Domo Blender. Er zit der twee flessen bij van 300ml en dan een van 600ml. Ik ben der echt blij mee omdat je deze mee kan nemen als je ga sporten of naar je werk ga. Zo heb je altijd je vitamines bij waar je ook heen ga en dan is het nog heerlijk vers.

Ik heb hem al velde week al uit geprobeerd. En ik stel je vandaag 2 heerlijke Smoothies voor.

Wat heb je nodig;

6 Aardbeien, Mango (Ik neem die uit de diepvriezer blokjes. daar neem ik der een stuk of zes van8) , 1 banaan en 2 grote lepels natuurlijke yoghurt.

Je komt dan uit op deze heerlijke Smoothies.

Wat heb je nodig;

6 Aarbeien, Manga(Ik neem die uit de diepvriezer blokjes. daar neem ik der een stuk of zes van8) , en een bloedappelsien en 2 soeplepels natuurlijke yoghurt

Je komt dan uit op deze heerlijke Smoothies.

9 gedachtes over “Smoothies

Geef een reactie

