Wat heb ik gekocht bij de Action.

Vandaag stel ik graag mijn boodschappen voor die ik bij de Action heb gekocht.

Ik vind dat je bij de Action ook heerlijke geur kaarsen kan komen. Ik koop der altijd meer en meer aan. Vandaag stel ik je voor, welke kaarsen ik erg van hou.

Ik hou enorm van Lavendel geur. Ik zou der alles van kopen. En ik ben dan ook heel erg verzot van de kleur licht paars wat hou ik van deze kaars echt een heerlijke Lavendel geur.

Deze geur is ook heel aangenaam voor in een living. Deze Beachwood is echt ideaal voor tot rust te komen.

Deze kaars zag ik en was der toch wel wat benieuwd naar. Ik heb hem laten branden en je ruikt wel de geur. Maar eenmaal dat het uit geblazen is ruik je niks meer van. Dat is wel een beetje een teleur stelling.

Deze kaarsen koop ik echt wel heel veel. Deze geur is dan ook zo heerlijk.

Deze kaarsen heb ik onder tussen al in de kaarsenhouders gestoken. Ik hou enorm van deze kaarsen, heerlijke besjes geur.

9 thoughts on “Wat heb ik gekocht bij de Action.

Geef een reactie

