Nivea Douceur zijdezacht.

Ik had al enkel dagen last van heel erg droge handen. Ik zag dat ik eigenlijk niks meer thuis liggen had van handcrème. Daarmee besloot ik om naar de supermarkt te gaan om daar eens te kijken.

Ik heb deze heerlijke handcrème Nivea Douceur zijdezacht  gekocht.

De NIVEA Voedende Zijdezachte Handcrème beschermt, verzorgt en verzacht droge handen gedurende de hele dag zelfs na éénmalige aanbrenging.

Echt een super mooie dikke crème is het. En de geur is echt heerlijk.

Echt zachte  is crème,

om gemakkelijk uit te smeren.

De handcrème verrijkt met Macadamia Notenolie en Vitamine B5 versterkt de weerstand van de huid en maakt je handen tegelijkertijd soepel en zacht.

De formule bevat Hydra IQ, een uniek ingrediënt dat het huideigen hydratatieproces activeert waardoor je handen intensief gehydrateerd blijven zelfs na regelmatig wassen.

 

8 thoughts on “Nivea Douceur zijdezacht.

Geef een reactie

