11 Jaar samen.

20170219063130Wat vlieg de tijd reuze snel voorbij. Met veel mooie momenten en zelf veel verdriet en soms tegen slagen. Zien we elkaar nog na 11 jaar even graag.

Jullie zouden zicht wel afvragen waar ik en mijn man elkaar hebben leren kennen. Awel ik zal eens begingen met een verhaal te vertellen…..!! O, nee nog niet weg klikken e, het word juist spannend 🙂

Verhaal:

Ik had al een 2 maand geleden een slechte relatie achter de rug. Waar ik gewoon gedumpt werd als vuil als je het zo kan zeggen. Na twee maand wou ik wel iemand anders leren kennen, en daarmee zenden ik zo een berichtje naar TMF op tv dat je nummer in beeld kwam.

Daar stond op dat ik graag een leuke jonge zou willen leren kennen. Liefst van 21 jaar tot 30 jaar. En dat het eerst als vriendschappelijk is en misschien later wie weet meer zou zijn.

Ik heb veel berichtjes gekregen van jongens, zelf die enkel uit waren op seks die heb ik gewoon genegeerd. En de dag nadien belde in eens een zeker Dirk. Oké  hij vertelede me dat hij gisteren avond al een sms’je had gezengd en dat ik der niet echt op geantwoord had. We hebben nadien nog veel berichtjes gezengd naar elkaar. Zeker drie weken.

Want onder tussen date ik al met andere jonge, maar telkens weer was het geen wouw gevoel en ging ik teleur gesteld naar huis. Want sommige jongens waren gewoon uit op seks en gelukkig date ik altijd in het openbaar, lijk café altijd een plek waar veel volk kwam.

Onder tussen bericht ik nog veel naar Dirk. Op eens vroeg hij of we zouden afspreken, daar zij ik geen nee tegen. Die zelfde avond wou hij nog naar het dorp komen waar ik woonde. Met veel zenuwen ging ik naar het bushokje want ik moest een bus hebben naar het dorp. Zo een kwartiertje rijden en ik was der. Onder tussen was ik zo een reclame bord aan het lezen waar alles op stond wat der in het dorp te doen was.

Onder tussen was hij al aan gekomen in zijne gele uitgebouwde auto. O, nee zij ik in me zelf. Je ga toch niet menen dat dit Dirk is. Tja, inderdaad hij was het. Heb dan in zijn auto gestapt en we hebben zitten praten. Dirk over zijn ex  die hem bedrogen had.  Ik kon enkel alleen maar luisteren naar zijn verhalen. Natuurlijk hebben we gelachen en heb ik ook verhalen verteld. Onder tussen was het al zo 21u geworden en hij vroeg of die me thuis mocht thuis brengen. Ik zij ja,  maar in plaats van aan mijn  deur heb ik hem een straat verder laten rijden. (je weet nooit e)..

Ik kwam thuis en ik zij tegen mijn moeder, Mama ik denk dat ik verliefd ben. Waarop mijn moeder zij, let maar wat op.

Na deze dag kwam hij telkens keer om de twee dagen als hij de vroege had. Als hij met de late stond zag ik hem zo een weekje niet. Maar dan sms’t we steeds. Op 18 Februari had hij die dag de vroege. En gingen we dan gaan wandelen in het bos. Daar vertelde hij me dat hij gevoelens voor me had. Die dag heeft hij me voor de eerste keer gekust.

We moesten van mijn vader 6 maand verkeren voordat hij binnen mocht in het ouderlijke huis. Tja, ik zij tegen mijn vader dat we al 6 maand verkeerde, maar eerlijke gezegd was dat maar 5 maand (leugentje voor best wil) Nadat kwam mijn man elke vrijdag met zijn koffertje naar mij toe tot de zondag dan moest hij terug naar huis. Daar heb ik telkens keer genoten en soms een teleurstelling dat hij terug naar huis moest gaan.

Het klikte zo dagelijks goed dat we besloten om al naar een huis te zoeken om samen te gaan wonen. Uit eindelijk hebben we een huisje gevonden en gekocht, waar we nu nog steeds met plezier wonen.

Onder tussen ook een ander auto aan gekocht dat meer bij ons paste en geen uitgebouwde auto meer maar meer een gezinswagen. Want na 3jaar wouden we graag een kindje dat we uit eindelijk 2 jaar en half over hebben gedaan. Omdat ik moeilijk zwanger kon raken.

En daar was onze kleine man. Elke dag is het een feestje met hem. En als mijn zoontje 9 maandjes was. Waren we op reis naar noorden van Nederland gegaan en daar vroeg mijn man mij ten huwelijk. Ik heb natuurlijk ja gezegd. Was zo mooi, was aan water en lag een dekentje en overal kaarsjes. Soms is die echt romantisch.

Na twee jaar later zijn we in het huwelijksbootje gestapt. Want ik wou super graag mijn zoontje als bruidsjonge hebben. O, en wat was hij zo mooi op die dag.

Ik moet der wel bij zeggen dat we super mooie momenten hebben gehad. Maar soms ook wel moeilijke momenten. Momenten dat ik dacht dat we eigenlijk niet echt bij elkaar hoorde omdat we andere meningen hebben en omdat hij negen jaar ouder is dan mij. Maar uit eindelijk is ons liefde zo groot voor elkaar dat we alles over winnen kan.

Hij is nog gisteren achter een geschenkje geweest, dat ik vandaag mag open maken. Maar jammer genoeg deze avond maar. Ben reuze benieuwd wat der in zou zitten.

Zo dat was mijn verhaal, ik hoop dat je niet hebt verveeld 🙂

7 thoughts on “11 Jaar samen.

  1. Pingback: Het geschenkje. |

Geef een reactie

