Het geschenkje.

Vandaag laat ik jullie zien wat ik gisteren van mijn man gekregen heb als geschenkje.

Zoals jullie konden lezen gisteren (niet gelezen klik hier..! ) was ik zo nieuwsgierig wat mijn man voor mij had gekocht. Gisteren avond heeft hij me dat pakje gegeven met een mooi zinnetje der bij ( Omdat je het verdiend en omdat ik super van je hou). Toch mooie e…!

Wat zat der nu eigenlijk in het pakje zou je denken. Awel ik zal het jullie eens laten zien. Ik zelf vind het kei mooi omdat ik echt van dat gene hou.

Deze mooie halsketting met een mooie vlinder heb ik van mijn man gekregen.

Vind echt mooie, je kan het groter en kleiner doen.

In het vlindertje zitten der 6 steentjes. En aan ene kant is het dicht en andere kant open.

Is het niet prachtig staan.

11 thoughts on “Het geschenkje.

Geef een reactie

