TAG | I wish…

20160718091544

Dromen doet iedereen. Dromen over wat je bereiken wil in het leven, als hobby, als huis, noem maar op. Ook ik heb grote dromen die ik ooit hoop te verwezenlijken, ik noem mezelf dan ook een ‘dreamer’.

ALS JE ALLES ZOU MOGEN ZIJN, WAT ZOU JE DROOMBAAN DAN ZIJN?

 O, mijn droombaan zou zijn een B&B. Zo op een hoeve waar der dieren  zijn en waar ik met veel plezier elke dag met een glimlacht zal staan. Dan heb ik eigenlijk ook nog een droombaan die ik al van kleins af had en dat is iets met tekenen.

ALS JE EEN SUPER OVERDREVEN LUXE IETS ZOU MOGEN AANSCHAFFEN,

WAT ZOU DAT ZIJN?

 Ik wil altijd al zo een  spiegelreflex camera.

ALS JE ER EEN DAGJE OP UIT ZOU MOGEN TREKKEN MET EEN FILM/SERIE KARAKTER, WIE ZOU DAT DAN ZIJN?

 Nina Dobrev  (Elena Gilbert van The Vampire Diaries) vind ik zo een geweldig persoon.
Gewoon omdat ze altijd andere mensen wil beschermen dan haar zelf.

ALS JE EEN LOCATIE MOCHT UITKIEZEN WAAR JE EINDELOOS NAAR GETELEPORTEERD ZOU KUNNEN WORDEN, WAAR ZOU DAT DAN ZIJN?

 Noorden van Nederland, vooral omdat het door zo mooi is en zo veel natuur waar ik van hou. En ik hou enorm ook van Malta, omwil dat het daar super mooi is.

ALS JE IETS ZOU KUNNEN BLIJVEN ETEN ZONDER ER DIK OF MISSELIJK VAN TE WORDEN, WAT ZOU DAT DAN ZIJN?

 O, deze is super moeilijk. Dan zou dat snoep en pizza zijn vind ik zo heerlijk.

ALS JE EEN ANGST VAN JEZELF ZOU KUNNEN WEGNEMEN,

WELKE ZOU DAT DAN ZIJN?

Ik heb zo een angst voor spinnen en slangen.

ALS JE EEN SUPERKRACHT ZOU KUNNEN HEBBEN, WELKE ZOU DAT DAN ZIJN?

Hihih deze is wel leuk. O, dan wil ik wel de gedachten kunnen lezen van de mensen. Want je weet nooit wat der in hun gedachten om ga.

ALS ER EEN BAND WEER BIJ ELKAAR ZOU KOMEN EN EEN PRIVÉ CONCERT BIJ JOU THUIS ZOU KUNNEN GEVEN, WIE ZOUDEN DAT DAN ZIJN?

Dat zou Lady Antebellum  zijn.

ALS JE ELK DIER ALS HUISDIER ZOU MOGEN HEBBEN? WELK DIER ZOU JE DAN WILLEN?

Ik zou dan een  vlinder willen, maar dan denk ik juist dat een vlinder vrij moet zijn . Ik denk geen enkel. Maar  dan zou ik gewoon een kat willen.
7 thoughts on “TAG | I wish…

Geef een reactie

