Gestolen.

Ik ben der eerlijk gezegd nog steeds niet goed van dat het weer mij moet over komen.

Zoals gewoonlijk zet ik elke dag mijn Brommer, aan mijn voorgevel vast. En zorg ik gewoonlijk voor dat er mooi een bas overhangt voor te beschermen voor de regen en de kou. We doen deze al zo bijna 3 jaar.

Vrijdag avond moesten we naar mijn zoontje zijn school gaan want daar was der een spaghetti avond.  Ik zij tegen mijn man, van laten we te voet gaan in plaats van met de auto. Tis toch een straatje uit, van waar we wonen.

Onder tussen passeerde een camionet voorbij en waren zo naar ons aan het kijken. We besefte eigenlijk niet echt goed en hebben niet de nummerplaat af geschreven. Want ja iedereen rij wel daar voorbij.

Na dat we gegeten hebben op school zijn we terug naar huis gegaan en mijn brommer stond nog mooi voor de voor gevel.

We zijn zo rond 1 uur gaan slapen en dan stond hij der ook nog steeds.

De volgende morgen deed mijn man de voordeur open om de krant uit de bus te nemen. En zeg hij tegen me, u brommer is weg. Ik dacht eerst bij me zelf dat hij een grapje aan het maken was. Maar nee inderdaad hij was weg ( gestolen).

Pffff…. ik dacht bij me zelf wat moet ik nu doen. Ik heb elke dag mijn brommer nodig voor mijn werk. Hoe moet ik nu gaan werken zonder voermiddelen.

We zijn dan naar de politie gegaan en die heeft alles genoteerd. Maar denk dat ze ook niet veel moeite zou doen om te zoeken.

Onder tussen zijn we nu een andere brommer aan het zoeken. Maar je vind der maar moeilijk met een A klassen.

Kan nog steeds niet geloven dat ze zomaar iets stelen dat niet van hun is. Ik moest der ook een jaar voor werken omdat aan te kopen. Ze zouden beter zo mensen goed straffen want ze weet verdomme niet wat voor miserie ze de mensen mee aan doe.

Gelukkig ga voorlopig mijn schoonvader mij voeren naar mijn werk tot ik een andere brommer heb gekocht.

24 thoughts on “Gestolen.

  1. dramaqueen9222 schreef:

    Pff wat een naar verhaal. Sowieso dat je brommer gestolen is, maar ook nog voor je eigen deur! Het kost allemaal weer moeite en geld, en het idee dat iemand anders jouw brommer voor jouw deur heeft weggejat vind ik echt vreselijk. Xx

    Liked by 1 persoon

    • Tis echt vreselijk. Ik had een MBK en naar het schijnt is dat erg geliefd bij de jeugt. Ik zelf vond dat een super goed brommer en ik mis het eerlijk gezegt wel. Naar het schijnt is het hier nu echt een plaag hier in de omstreeks al veel diefstal geweest zelf in huizen. Mijn zoontje is al erg bang. We moeten soms opletten wat we zegen ik en mijn man. Maar ik denk dat ze nooit mijn brommer ga terug vinden. We zijn die voorgoed kwijd. Zaterdag een andere brommer gaan hallen via tweede gans maar letten wel op dat het echt bij iemand is dat niet gestolen is want je weet maar nooit

      Like

    • Vind ik ook meid. Maar het gebeurt nu een maal in deze wereld. Ze zouden beter die mannen zwaar voor straffen. want nu zit ik wel in de miserie en moeten andere brommer aan kopen anders raak ik niet bij mijn klanten. Gelukkig heb ik nog een goeie schoonvader die me ga voeren.

      Like

  2. Laten mensen toch van andermans spullen afblijven, te triest voor woorden.
    Jammer dat hij niet verzekerd was tegen diefstal… kost wat geld, maar je hebt minder ellende.
    Misschien over nadenken als je er weer een gekocht hebt.
    En je hebt een lieve schoonvader, dat is fijn!

    Liked by 1 persoon

  3. Dat is balen… tegenwoordig moet je alles driedubbel aan de ketting leggen… Tip: zoek op foto (afbeelding) op Google. Plaats de foto van je brommer op Google afbeeldingen en hopelijk vind je hem terug. Het kan zo maar zijn dat ie over een tijdje op marktplaats of een andere verkoopsite staat!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

