Ik stelt je voor aan Chris van dramaqueen922.

Ik stel je graag voor aan een Blogger die ik zelf al een tijdje volg.   Vandaag laat ik jullie kennis maken met haar door paar vragen die zij graag wou beantwoorden.

1 . Stel je zelf eens voor?

Hoi! Ik ben Chris, een 23-jarige studente met een passie voor bloggen, lezen, films en beauty. Ik heb begin 2015 mijn Bachelor of Science behaald en ben nu bezig met de Master Bedrijfscommunicatie en Digitale Media; een studie die me op het lijf geschreven is.

2. Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik spendeer het grootste deel van mijn tijd aan studeren. Daarnaast werk ik elke zaterdag in een supermarkt, schrijf ik doordeweeks voor verschillende blogs om werkervaring op te doen, lees ik veel en spendeer ik natuurlijk ook veel tijd aan mijn eigen blog

3. Wat is je blogadres? Waar blog je over?

Ik blog over van alles, maar zoals mijn header al zegt vooral over boeken, beauty, films en lifestyle.

4. En welk publiek wil je er mee bereiken?

Voorheen was ik vooral een beautyblog en wilde ik dus ook een publiek bereiken dat daar van houdt. Nu focus ik me ook op veel andere dingen; zo schrijf ik ook reviews van boeken en films, boekenshoplogs en veel meer persoonlijke “column”-achtige artikelen. Dat spreekt denk ik weer een ander publiek aan. 


5. Hoelang ben je al een Blogger?

Ik begon al met bloggen toen ik zestien was (2008), maar mijn huidige blog heb ik vier jaar.

6. Hoe ben je terecht  gekomen in het blogger wereld?

Ik vond schrijven al van jongs af aan heel leuk, dus bloggen was voor mij een logische stap.

7. Waar haal jij inspiratie uit voor je artikelen?

Uit het dagelijks leven. Uit de dingen die ik meemaak, de boeken die ik lees, de plaatsen waar ik kom etc

8. Hoeveel tijd besteed je aan het blogger?

Momenteel minder dan ik zou willen, omdat ik nu erg druk ben met mijn studie. Ik schrijf denk ik drie tot vier artikelen in de week en lees daarnaast ook graag andere blogs.

9. Op welke dagen plaats je?

Ik heb niet echt een vast schema, maar ik probeer op maandag, woensdag, vrijdag en in het weekend blogposts te plaatsen.

10. Volg je zelf Bloggers of helemaal niet en waarom?

Jawel! Dat is één van de leukste dingen van bloggen; lezen hoe anderen het doen.

11. Wie is jouw Favoriete blogger? Als je die hebt natuurlijk.

Oeh moeilijk…Qua “grote bloggers” ben ik gek op annemerel.com en veracamilla.nl, qua “kleinere bloggers” vind ik The Tale of the Lime Tree (https://taleofthelimetree.wordpress.com/) heel leuk. Amber schrijft vooral over boeken en dat spreekt mij natuurlijk ontzettend aan. Daarnaast hebben we een soortgelijke boekensmaak. 

12. Zou je je blog nog veranderen of vind je hem perfect zoals hij is?

Ik heb een tijdje terug een grote verandering gemaakt door minder over beauty te bloggen en meer over andere dingen, aangezien mijn interesses waren verplaatst. Maar nu ben ik heel tevreden met hoe mijn blog is.

13. Op welke artikel ben je het meeste trots?

Pfff… Dat moet sowieso een artikel zijn in mijn “schrijfsels”-categorie, omdat ik daar wat meer tijd aan besteed; misschien mijn artikel over Parijs of mijn maandelijkse updates? Al vind ik mijn boekenshoplogs ook altijd heel leuk, maar dat is denk ik vooral omdat ik zo van (mooie) boeken houd.

14. Wat zijn je plannen nog voor de toekomst met je blog?

Lekker rustig door bloggen.

15. Wat vind je partner der van dat je blog?

Volgens mij vindt hij het wel leuk dat ik blog. Hier en daar neemt hij wel eens een kijkje, maar over het algemeen hebben we het er niet heel veel over.

16. Studeer of werk je? Zo ja, hoe combineer je dit met je eigen site?

Ik ben momenteel mijn Master aan het afronden en werk daarnaast op zaterdags in een supermarkt en schrijf doordeweeks artikelen voor een financiële website. Nu ik het heel druk heb met mijn studie combineer ik het eigenlijk niet; bloggen is sinds tijden compleet op de achtergrond gevallen. Maar over het algemeen lukt het altijd wel; gewoon goed plannen 😉

17. Op welke social media kanaal ben je te vinden?

Instagram! Voorheen ook op Twitter, maar momenteel ben ik echt verslaafd aan Instagram.

 

18.Welke tip(s) heb je voor andere bloggers?

Blog omdat je het leuk vindt. Volgers, lezers en samenwerkingen komen pas als je er zelf veel tijd insteekt.

19. Wat ga je nog doen in je verder leven? 

Hopelijk een leuke baan vinden, samen wonen met mijn vriend en samen gelukkig worden 🙂

 

Ik wil je nog veel geluk wensen met alles dat je wil bereiken in je leven meid.

 

 

20 thoughts on “Ik stelt je voor aan Chris van dramaqueen922.

Geef een reactie

